درز تصویر اکسپریا ایکس جدید سونی با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش

ظاهراً سونی قصد دارد گوشی جدیدی با نام Xperia X را معرفی کند که این‌بار با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد.

0

طبق شایعات پیشین سونی قصد معرفی حداقل دو گوشی جدید را در کنگره جهانی موبایل بارسلون اسفندماه دارد. یکی از این گوشی‌ها می‌تواند نسخه 2017 پرچم‌دار سونی Xperia XZ باشد و ظاهراً دومی Xperia X جدید است که حالا اولین تصویر احتمالی از آن به بیرون درز کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گوشی‌های سونی حاشیه ضخیم صفحه‌نمایش خصوصاً در بالا و پایین بود که به نظر می‌رسد در اکسپریا ایکس جدید رفع شده باشد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید New Xperia X از حاشیه‌های بسیار باریکی در بالا و پایین صفحه‌نمایش استفاده می‌کند و صفحه‌قفل آن نیز شبیه به Xperia XZ طراحی شده است. از تصویر همچنین می‌توان محل دکمه‌های تنظیم صدا و شاتر دوربین را نیز مشاهده کرد اما متأسفانه چیزی در مورد مشخصات فنی، نسخه اندروید و یا اندازه صفحه‌نمایش مشخص نیست.

سونی اخیراً در زمینه گوشی‌های هوشمند وضعیت خوبی در بازار ندارد اما طراحی جدید اکسپریا ایکس‌زد نویدبخش دمیده شدن جانی تازه در سری اکسپریا بود. با کاهش حاشیه صفحه‌نمایش، بهبود نرم‌افزاری و بهبود دوربین و همچنین به لطف نقاط قوت فعلی سونی مثل سرعت بالا و دوام باتری خوب سونی قادر خواهد بود در دنیای اندروید حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.