رندر ویدئویی گوشی Moto X 2017 موتورولا منتشر شد

با وجود این‌که لنوو شرکت موتورولا را خریداری کرده اما تولید سری موتو ایکس متوقف نشده و این شرکت قصد دارد نسخه 2017 آن را نیز عرضه کند.

0

به‌تازگی اکانت توییتر مشهور OnLeaks@ ویدئویی را با توجه به مشخصات دستگاه و همچنین اطلاعات CAD درز کرده آن رندر کرده است که به خوبی Moto X 2017 را به تصویر می‌کشد. با وجود این‌که نام گوشی هنوز تأیید نشده اما می‌توانید به شباهت آن به سری موتو زد پی‌ببرید. با توجه به خمیدگی پشت دستگاه احتمالاً در این گوشی خبری از ماژول‌های مختلف Moto Mods نخواهد بود و همچنین به نظر می‌رسد یکی از مشخصه‌های اصلی سری موتو ایکس یعنی شخصی‌سازی در این گوشی وجود نداشته باشد.

موتو ایکس همواره به عنوان یک گوشی با قابلیت شخصی‌سازی بالا از رنگ دکمه‌ها و بدنه گرفته تا جنس قاب پشتی از چرم یا چوب شناخته می‌شد اما با یکپارچه فلزی شدن گوشی چنین قابلیت‌هایی وجود نخواهد داشت. در مشخصات درز کرده همچنین دو نکته عجیب هم وجود دارد. اول این‌که این گوشی به‌جای USB Type-C از microUSB استفاده می‌کند و دیگر این‌که برخلاف Moto Z درگاه هدفون حذف نشده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت گوشی هم شکل متداول‌تری نسبت به مربع در گوشی‌های دیگر موتورولا داشته و به نظر می‌رسد ضخامت گوشی هم قابل توجه (8.4 تا 9.5 میلی‌متر) است. گفته می‌شود صفحه‌نمایش این گوشی 5.2 اینچی بوده و در آن خبری از بلندگوهای استریو در جلوی گوشی نیز نخواهد بود.

موتورولا ممکن است به‌زودی این محصول را در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند هرچند که احتمال معرفی آن در MWC اسفندماه بیشتر است.

androdiauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.