تماشا کنید: شبیه سازی سوپر ماریو ران در دنیای واقعی پارکور!

اپلیکیشن Super Mario Run سریع‌ترین نرخ رشد را در تاریخ داشته است و تعجبی ندارد که طرفداران، علاقه خود به این بازی را به خیابان‌ها هم بکشانند. کاربر مشهور یوتیوب Devin Super Tramp دقیقاً همین کار را کرده است.

0

وی که به خاطر مجموعه ویدئوهای پارکور با کیفیت Ultra HD خود شناخته می‌شود، حالا سوپر ماریو ران را با ورزش پارکور پیوند داده است؛ آن‌هم با کیفیت 4K! حالا یک ماریوی دونده واقعی می‌دود، می‌پرد و راه خود را برای نجات پرنسس پیچ از دست آدم بدهای این بازی که با نام Shy Guy شناخته می‌شوند، باز می‌کند.

درست مثل بازی موبایل، شخصیت ماریو را می‌بینید که می‌پرد و حرکات دشواری انجام می‌دهد که ما تنها می‌توانیم رؤیای انجام دادنشان را ببینیم؛ و درست مثل خود بازی، برای دیدن ویدئوی پارکور نیز به اینترنت پایدار نیاز خواهید داشت. بعد از دیدن ویدئو شاید به دیگر کارهای Devin نیز علاقه‌مند بشوید. او بسیاری از بازی‌ها و صحنه‌ها را از Mario Kart واقعی و صحنه غم‌انگیز مرگ Luigi گرفته تا نسخه پارکور Pokémon Go را بازسازی کرده است.

همان‌طور که بازی نزدیک کریسمس عرضه شد و حس و حال مسرت بخشی به تعطیلات اضافه کرد، ویدئوی Devin نیز حس مشابهی را منتقل می‌کند. می‌توانیم در بازی تعدادی از دکورهای مخصوص زمستانی را ببینیم که به‌تازگی اضافه‌شده‌اند. این دکور شامل یک گوی شیشه‌ای برفی و براق و البته یک درخت کریسمس پر زرق‌وبرق نیز می‌شود. همچنین بازی رویکرد رقابتی‌تری را در پیش گرفته است؛ حالت جدید Friendly Run به بازی اضافه‌شده که امکان زدن رکورد دوستان، بدون استفاده از بلیت‌های Rally داخل بازی را می‌دهد.

Super Mario Run سومین تلاش نینتندو جهت صدور گواهی برای استفاده از شخصیت‌ها و کاراکترهای کنسول خود، در بازی‌های موبایل است؛ نمونه‌های قبلی Miitomo و Pokémon Go بودند. بااین‌وجود برخلاف Pokémon Go، سوپر ماریو تماماً توسط خود نینتندو تولید و توسعه داده شد. تیم تولیدکننده سوپر ماریو ران زیر نظر Takashi Tezuku که طراح اصلی بازی Super Mario Bros برای خود کنسول NES و سایر بازی‌های مرتبط با ماریو بوده است، کار می‌کردند. برای سوپر ماریو ران Shigeru Miyamoto از دیگر طراحان بازی ماریو، در اینجا نقش تولیدکننده را داشته است.

این بازی، ماریوی همیشه آشنا را با طراحی مراحل هوشمندانه و حرکات سریعی که انتظارش را دارید به آی‌اواس می‌آورد. نینتندو دیگر بهترین و بدترین ویژگی‌های بازی‌های قبل را شناخته است و تلاش کرده تا از المان‌های متعدد، به میزان کافی و متعادل بهره ببرد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.