اپ‌نت:موزیک پلیر پیشرفته Ghost Music Player Pro

برای داشتن یک ابزار پخش موسیقی قدرتمند و زیبا اپلیکیشن Ghost Music Player Pro را دانلود و نصب نمایید تا با امکانات ویژه‌ای که دارد شما را از داشتن انواع پخش‌کننده‌های موسیقی بی‌نیاز کند.

0

این اپ در عین سادگی بسیار قوی و جذاب بوده و بسیاری نیاز‌های کاربر در حیطه گوش دادن به موسیقی را برطرف می‌کند. Ghost Music Player به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توان میانبرهایی برای تغییر آهنگ برای آن قرار داد مثلا می‌توان طوری تنظیمات آن را تغییر داد که وقتی کاربر گجت اندرویدی خود را تکان داد به آهنگ بعدی یا قبلی تغییر یابد. هر نسخه از این اپ به سرعت به‌روز شده و قابلیت‌های ویژه بیشتری به آن اضافه می‌شود. می‌توان به تمامی فایل‌های صوتی در یک مکان دسترسی داشت و آن‌ها را با سلیقه شخصی بر اساس الگوهای مختلفی چون آلبوم، تاریخ و… طبقه‌بندی نمود.

از ویژگی‌های جذاب Ghost Music Player Pro دارا بودن تم‌های رنگی متنوعی است که طبق سلیقه کاربر قابل تغییر هستند و نیز می‌توان از این طریق ظاهر اپ را کاملا شخصی‌سازی نمود. در حین پخش آهنگ می‌توان سرعت پخش آن را مشاهده کرد و نیز سایر پوشه‌ها و موزیک‌های در حال پخش نمایش داده می‌شوند. کاربر می‌تواند برچسب‌های هر فایل را به دلخواه تغییر دهد و نیز با انتخاب گزینه تایمر خواب زمانی را برای متوقف کردن اپ تعیین نماید. آلبوم‌ها در شش سبک مختلف به نمایش در می‌آیند و نیز امکان دسترس به هفت باند اکولایزر موجود می‌باشد.

اپلیکیشن Ghost Music Player Pro را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.