درز دوباره تصاویر و مشخصات Nokia D1C؛ حضور اندروید 7 به صورت پیش‌نصب

به‌زودی و یک بار دیگر شاهد قد علم کردن نوکیا در صنعت موبایل خواهیم بود، یکی از گوشی‌های هوشمندی که در آینده بسیار نزدیک از جانب نوکیا رونمایی خواهد شد گوشی نوکیا D1C است. اکنون هم شاهد درز دوباره تصاویر و مشخصات Nokia D1C هستیم.

3

نوکیا و سیستم‌عامل سیمبین، سلطان بی‌چون و چرای صنعت موبایل بودند تا اینکه اندروید توانست نفس نوکیا را بگیرد و پس از مدتی شاهد افول نوکیا در بازار موبایل بودیم، این امر باعث شد تا مایکروسافت به زعم خود گمان کند که می‌تواند با خرید برند لومیای نوکیا، و با اتکا به نام و آوازه لومیا، نان و آبی در صنعت موبایل برای خود دست و پا کند.

اما خرید برند لومیا از جانب مایکروسافت نیز دردی در دردهای این برند دوا نکرد و باعث شد تا لومیا به تاریخ سپرده شود. نوکیا نیز دو سال پیش پس از اینکه عزیزدردانه خود را به مایکروسافت فروخت، تعهد داد تا به مدت دو سال نسبت به تولید گوشی همراه هوشمند اقدام نکند. اکنون نیز تعهد دو ساله نوکیا به اتمام رسیده و به‌زودی شاهد گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا با سیستم‌عامل اندروید هستیم.

یکی از این گوشی‌های هوشمند که انتظار می‌رسد تا ده روز دیگر رونمایی شود را با نام نوکیا D1C خواهیم شناخت. این گوشی که به احتمال زیاد در دو نسخه مختلف به لحاظ قطعات سخت‌افزاری معرفی خواهد شد و از اندروید ۷ به‌ صورت پیش‌نصب بهره خواهد برد. انتظار می‌رود یک مدل از نوکیا D1C به سخت‌افزاری میان رده مجهز باشد و نسخه دیگر نوکیا D1C را با امکانات تراز اولی شاهد باشیم.

در این بین همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد، تصویر و مشخصات نوکیا D1C به بیرون درز پیدا کرده است، در این تصویر که ظاهرا از داخل خط تولید نوکیا D1C گرفته شده است، شاهد قسمت جلوی نوکیا D1C هستیم که مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده‌ای دارد. به احتمال زیاد این نسخه از نوکیا D1C از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۰۰ بهره می‌برد و چهار گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات دارد.

در کنار تصویر منتشر شده از نوکیا D1C شاهد طرح‌های دو مدل نوکیا D1C نیز هستیم. انتظار می‌رود مدل اول نوکیا D1C صفحه‌نمایشی ۵ اینچی داشته باشد و پرچمدار جدید نوکیا نیز از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره بگیرد. هر دو مدل نوکیا D1C از رزولوشن فول‌ اچ‌دی برای صفحه‌نمایش بهره می‌گیرند و به لحاظ ظاهری انتظار می‌رود هر دو مدل شبیه به یکدیگر باشند و تنها در مدل پرچمدار نوکیا D1C شاهد حضور اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز خواهیم بود.

همان‌گونه که اشاره شد انتظار می‌رود ۱۰ روز دیگر شاهد رونمایی رسمی اولین گوشی‌ نوکیا پس از دو سال در نمایشگاه CES لس‌وگاس باشیم. مطمئن باشید پوشش کاملی از این مراسم را به همراه مشخصات و تصاویر بیشتری از رونمایی رسمی نوکیا در فارنت خواهیم داشت.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. hamed می‌گوید

    این همه حاشیه دور صفحه نمایش موبایل !!..دیگه زمان اینگونه طراحی ها واسه موبایلهای پرچمدار یکم قدیمی هست!!!

  2. مانا می‌گوید

    باید بهش بگیم برگشتن مبارک باشه.

    اولین موبایلی که من داشتم نوکیا بود و آخرینشم آیفون.

    من واقعا این دو برند رو تو موبایل خیلی می پسندم ./

  3. پوریا می‌گوید

    واقعا زشته