باز هم آتش گرفتن یک گوشی سامسونگ! این‌بار گلکسی اس 6 اج

این گونه که پیداست گوشی‌های هوشمند سامسونگ کمر همت به از بین بردن آبروی این شرکت بزرگ کره‌ای بسته‌اند چرا که پس از افتضاح آتش‌ سوزی‌ گلکسی‌های نوت ۷ این بار شاهد خبر آتش گرفتن گلکسی اس ۶ اج هستیم.

0

گلکسی نوت ۷ حدود دو ماه پیش عرضه شد و در همان ابتدای ورود خود به بازار با انفجارهای متعددی از این گوشی تراز اول روبرو بودیم. این امر باعث شد تا سامسونگ تمامی گوشی‌های گلکسی نوت ۷ فروخته شده را فراخوانی و خط تولید این گوشی را تعطیل کند.

همان‌‌گونه که اشاره شد قرار نیست فاجعه به آتش کشیده شدن گوشی‌های تراز اول سامسونگ تمامی داشته باشد و تاکنون گزارش‌هایی را نیز از آتش گرفتن گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج شاهد بوده‌ایم. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر نمی‌توان از روی این تعداد گوشی آتش گرفته، حکم کلی را در خصوص گوشی‌های گلکسی اس ۷ اج و اس ۶ اج صادر کرد و چه بسا این گوشی‌های تراز اول در اثر عوامل خارجی به آتش کشیده شده باشند.

در خصوص عوامل خارجی می‌توان به استفاده از شارژر‌های غیر استاندارد اشاره کرد، اما به هر ترتیب دلیل آتش گرفتن این گوشی‌ها هر چه که باشد، باز هم آبروی سامسونگ به خطر می‌افتد. باخبر شدیم یکی از کاربران شبکه اجتماعی بزرگ رددیت با نام کاربری ReturnThroughAether عکس‌هایی را از گوشی گلکسی اس ۶ اج خود که آتش گرفته، منتشر کرده است.

خوشبختانه گلکسی اس ۶ زمانی که آتش گرفته بر روی میز قرار داشته و کسی صدمه ندیده است، جنس این میز نیز ظاهرا به گونه‌ای بوده که آتش را به سایر نقاط منتقل نکرده است. این کاربر مدعی شده که در خصوص آتش گرفتن گوشی خود با اپراتور موبایلی به وی سرویس میدهد و همچنین سامسونگ مذاکره کرده است، اما خبری از پرداخت غرامت یا تحویل یک گوشی سالم به وی در میان نیست. البته فرآیند بررسی دلیل آتش گرفتن گلکسی اس ۶ اج به پایان نرسیده است و چه بسا در اتمام کار سامسونگ برای بستن دهان این کاربر هم که شده یک گوشی دیگر به وی بدهد.

کاربر گلکسی اس ۶ اج که آتش گرفته است مدعی شده، گوشی وی به لحاظ فنی دچار مشکل به‌ خصوصی نبوده است. در حال حاضر دلیل آتش گرفتن گلکسی اس ۶ اج مشخص نشده است، اما امیدواریم سامسونگ هر چه سریع‌تر در خصوص آتش گرفتن این گوشی و سایر گوشی‌های تراز اولی که گزارش آتش گرفتن آنها به تازگی منتشر شده، شفاف سازی لازم را انجام دهد تا از این طرف اعتماد خریداران به برند گلکسی بیشتر از این از بین نرود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.