اپ‌نت: بررسی امنیت شبکه وای‌فای با WPSApp Pro

با پیشرفت روزافزون ابزار تکنولوژی نیاز به حفظ امنیت اطلاعات شخصی نیز هرچه بیشتر می‌شود. اولین راه دست‌یابی به حریم شخصی افراد از طریق هک کردن دستگاه‌های مودم خانگی است. اپلیکیشن WPSApp Pro این امکان را به کاربر می‌دهد تا از میزان امنیت مودم خود باخبر شود.

0

تمام مودم‌های موجود در جهان دارای یک کد هشت رقمی به نام WPS بوده که زیر آن‌ها حک شده و با دانستن آن می‌توان وارد تنظیمات مودم شده و آن‌ها را دستکاری نمود. بسیاری از هکرها از این کد استفاده می‌کنند زیرا کد روترهای شرکت‌های مختلف، شناخته شده هستند. اپلیکیشن  WPSApp Pro با استفاده از  یک الگوریتم ساده کاربران را قادر می‌سازد تا پین کدهای مختلف شرکت‌های گوناگون را بر روی مودم‌های خود تست کنند و یا اینکه با بهره‌گیری از الگوریتم تشخیص پین بتوانند میزان امنیت روتر را بسنجند.

وقتی کاربر وارد برنامه می‌شود می‌تواند سایر مودم‌ها و شبکه‌های وایفای را ببیند که با چراغ قرمز مشخص شده‌اند و وقتی به آن‌ها نفوذ کرد با چراغ سبز نمایش داده می‌شوند. با تست پین کدها روی مودم خود می‌توانید ببینید که آیا دست‌یابی و نفوذ به آن کار ساده‌ای‌ست یا خیر. توجه کنید که این برنامه برای کارکرد کامل نیاز به روت دارد.

اپلیکیشن WPSApp Pro را می‌توانید از گوگل‌پلی و فارسروید دانلود کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.