استیم حالا به‌طور کامل از کنترلر PS4 پشتیبانی می‌کند

کمپانی Valve تلاش به طراحی اساسی دسته بازی با کنترلر Steam خود کرد، اما این دستگاه بین بسیاری از بازیکنان چندان فراگیر نشد. حالا استیم پشتیبانی کامل از PS4 Controller را فراهم کرده است.

0

خوشبختانه Steam سیستم‌عاملی بسیار انعطاف‌پذیر است و به شما امکان استفاده از کنترلری که دوست دارید، مثل Dualshock 4 از PS4 را می‌دهد. کمپانی Valve امروز اعلام کرد که حالا کلاینت‌های Steam به‌صورت کامل از Dualshock 4 پشتیبانی می‌کنند. به این معنی که حالا می‌توان برای قابلیت‌های متعدد این کنترلر مثل تاچ‌پد و ژیروسکوپ، عملکردهای مختلفی از Steam را در نظر گرفت.

Valve در ادامه اعلام کرد که حالا کنترلرها به انواع API متنوعی که برای دسته‌های خود Steam موجود است، دسترسی دارند. پشتیبانی از قابلیت‌های دیگر کنترلر هم در این آپدیت اضافه‌شده است. حالا می‌توانید LED دسته بازی خود را کنترل کنید (درست مثل LED کنترلر Dualshock 4). به موسی که از طریق جوی استیک کنترل می‌شود، دسترسی داشته باشید. تنظیمات بازخورد haptic را دست‌کاری کنید؛ و از یکپارچگی نرم‌افزاری ژیروسکوپ و شتاب سنج بهره ببرید. مورد آخر کاربرد گسترده‌ای برای ژیروسکوپ Dualshock 4 دارد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.