لوگوی جدید مبین‌نت رسما معرفی شد

شرکت ارتباطات مبین‌نت صبح امروز در مراسمی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و با حضور جمعی از اهالی رسانه لوگوی جدید خود را معرفی کرد.

0

در مراسم رونمایی از لوگو جدید مبین نت که در غرفه این شرکت در سالن خلیج فارس برگزار گردید، شایا فرخ‌یار مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت ارتباطات مبین‌نت پس از تشریح تعاریف مختلف لوگو و تاریخچه استفاده از آن اعلام کرد: شرکت ارتباطات مبین‌نت که از سال 1387  کار خود را آغاز کرد از یک لوگو که احتمالا با آن آشنا هستید استفاده نمود اما در سال 1389 از لوگو وایمکس مبین‌نت به عنوان یک لوگو محصول رونمایی کرد تا با استفاده از ترکیب نام تکنولوژی محصول و برند خود، افراد بیشتر با تکنولوژی‌های جدید آشنا شوند.

لوگو جدید مبین نت

لوگو جدید مبین نت

شایا فرخ‌یار مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت ارتباطات مبین‌نت در ادامه افزود: اما حالا ما فکر می‌کنیم که دیگر نیازی به این نیست که در مبین‌نت از یک لوگوی محصول استفاده کنیم که این یک رویه جهانی است. به همین دلیل ما از تقریبا ابتدای سال جاری با بهره‌گیری از چندین طراح خبره داخلی و حتی اساتید دانشگاهی روند طراحی لوگو جدید مبین نت را آغاز کردیم تا در نهایت به لوگو جدید خود برسیم.

شایا فرخ‌یار در ادامه افزود: لوگوی جدید مبین‌نت در نگاه اول پیچیدگی خود را دارد و به یک هزارتو شبیه است اما حرف‌ها و نکته‌های زیادی درون خود نهفته دارد. فونت‌های بکار گرفته شده در لوگوی فارسی و انگلیسی کاملا طراحی شده‌اند.

مدیرکل بازاریابی و فروش مبین‌نت خاطرنشان کرد: لوگوی جدید مبین‌نت در درون خود به اتصال دنیای مجازی و واقعی، خطوط مخابراتی و فناوری‌های انتقال، قدرت انعطاف‌پذیری برند، امنیت و قابل اطمینان بودن آن و نهایتا حرکت موجود در آن به سرعت اینترنت مبین‌نت اشاره دارد که تمامی این المان‌ها شخصیت، هویت و نوع فعالیت برند مبین‌نت را منتقل می‌کند.

وی در ادامه افزود: بیشتر افراد، مبین‌نت را با دو رنگ سبز تیره و روشن می‌شناسند و حالا ما در لوگوی جدید مبین‌نت شاهد دو رنگ سبز دیگر نیز هستیم که در میان این دو رنگ قرار می‌گیرند.

شایا فرخ‌یار همچنین خاطرنشان کرد: رونمایی از لوگو جدید مبین نت همزمان با تغییر تکنولوژی مبین‌نت بوده و ما حس می‌کردیم هنگامی که ما تکنولوژی محصولات خود را تغییر می‌دهیم لازم است به نحوی نشان دهیم که مبین‌نت پوست‌اندازی کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.