نینتندو سرانجام بازی Super Mario Run را در اپ استور منتشر کرد

بازی سوپر ماریو ران همزمان با رونمایی از آیفون 7 معرفی شد و حالا سرانجام پس از چند ماه انتظار رسماً در اپ استور عرضه شده است.

0

کاراکتر سوپرماریو برای اولین بار به لطف نینتندو به گوشی‌های هوشمند می‌آید. این توسعه‌دهنده ژاپنی بازی سوپر ماریو ران را به نحوی طراحی کرده که بتوانید با یک دست آن را کنترل کنید. Super Mario Run در واقع یک بازی آرکید پلتفرمر محسوب می‌شود که باید در آن از موانع عبور کنید و هدف نهایی شما نیز مانند همیشه نجات شاهزاده Peach از چنگال Bowser است. در این بازی 6 دنیا و 24 مرحله مختلف برای دستگاه‌های موبایلی وجود دارد.

گفتنی است هر سه حالت بازی به اتصال اینترنت نیاز دارد که شامل World Tour برای گذراندن هر شش دنیا، Toad Rally برای رقابت با دوستان و سایر کاربران دنیا و Kingdom Builder برای جمع‌آوری سکه و ساخت قلمرو خودتان است.

سوپر ماریو ران فعلاً تنها برای iOS و به صورت رایگان عرضه شده است اما برای دسترسی به تمامی حالت‌های بازی باید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای مبلغ 9.99 دلار پرداخت کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.