شایعه: گلکسی اس 8 تنها با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 6 را در دو نسخه معمولی و اج عرضه کرد اما گفته می‌شود گلکسی اس 8 تنها با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد شد.

0

طبق شایعات سامسونگ قصد دارد در اسفندماه گلکسی اس 8 را در دو نسخه یکی با صفحه‌نمایش 5.7 و دیگری 6.2 اینچی عرضه کند. طبق شایعات نسبت صفحه‌نمایش به بدنه این دو گوشی بالاتر از 90 درصد بوده و به این ترتیب با حاشیه‌های فوق باریک ابعاد گوشی با وجود افزایش اندازه صفحه تغییر چندانی نخواهد کرد.

حالا طبق شایعه جدید سامسونگ قصد دارد هر دو نسخه از گلکسی اس 8 را با صفحه‌نمایش خمیده عرضه کند. خمیده بودن صفحه‌نمایش یکی دیگر از عواملی است که سامسونگ را قادر می‌سازد اندازه گوشی و خصوصاً عرض آن را کوچک‌تر کند. صفحه‌نمایش خمیده همچنین جذابیت بالایی در میان اکثر کاربران دارد و حس کار با گوشی و سوایپ در رابط کاربری را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. سامسونگ گلکسی نوت 7 را نیز تنها در یک نسخه با صفحه‌نمایش خمیده عرضه کرد و به نظر می‌رسد این روند برای پرچم‌داران آینده نیز صادق باشد. با این وجود برخی کارشناسان معتفدند تقاضای زیادی برای گوشی‌های خمیده وجود ندارد و شاید این تصمیم، تصمیم درستی نباشد. با این وجود شاید دلیل تقاضای کمتر این گوشی‌ها قیمت بالاتر آن‌ها باشد.

از سوی دیگر پیتر لی یکی از کارشناسان شرکت NH Investment & Securities معتقد است سامسونگ باید هر چه زودتر گوشی‌های خم‌شدنی خود را وارد بازار کند. این گوشی که در حال حاضر سامسونگ نسخه مفهومی و آزمایش آن را تولید کرده دارای یک لولا در وسط بوده که می‌تواند ابعاد گوشی را به نصف کاهش دهد. کاربر در این گوشی قادر است گوشی را از هر طرف دلخواه تا بزند و هر دو طرف گوشی صفحه‌نمایش بوده و یا صفحه‌نمایش به داخل تابخورد تا از آسیب احتمالی به آن جلوگیری شود. وقتی گوشی را کاملاً باز کنید هم با صفحه‌نمایشی به بزرگی یک تبلت مواجه خواهید شد. این دستگاه انقلابی می‌تواند فروش زیادی عاید سامسونگ کند و گفته می‌شود احتمالاً این شرکت کره‌ای نمونه اولیه آن را در نمایشگاه CES 2017 ماه آینده به نمایش خواهد گذاشت. سامسونگ به لطف بخش قدرتمند و سودده صفحه‌نمایش خود سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه انجام داده و می‌تواند اولین شرکتی باشد که صفحات نمایش تاشو را وارد بازار می‌کند.

طبق انتظارات گلکسی اس 8 در تاریخ هشتم اسفندماه در رویداد Samsung Unpacked در بارسلونا و در حاشیه کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.