مایکروسافت: کاربران بیشتری در حال مهاجرت از مک به سرفیس هستند

مایکروسافت از ابتدای رونمایی سرفیس آن را با مک‌بوک اپل مقایسه کرد و حالا ظاهراً سرانجام در حال دستیابی به هدف آغازین خود است.

0

این غول تکنولوژی ادعا می‌کند ماه گذشته (نوامبر 2016) بهترین ماه فروش سرفیس بوده است. این شرکت البته آماری از تعداد فروش سرفیس را اعلام نکرده اما می‌توان گفت تخفیف‌های این شرکت در فروش سرفیس پرو 4 در جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی تأثیر بسزایی در افزایش فروش داشته و به گفته این شرکت حالا کاربران بیشتری در حال مهاجرت از مک به سرفیس هستند.

مایکروسافت می‌گوید ناامیدی کاربران از مک‌بوک پرو جدید اپل و همچنین برنامه تشویقی مایکروسافت برای مهاجرت از مک‌بوک به سرفیس در این راه چاره‌ساز بوده و حالا بیشترین آمار تعویض مک‌بوک با سرفیس را شاهد هستیم.

در کنار فروش سرفیس مایکروسافت همچنین آغاز فروش نسل جدید سرفیس‌بوک با بیس Performance (با کارت گرافیکی GeForce GTX 965M) را اعلام کرده است. قوی‌ترین سرفیس‌بوک مایکروسافت حالا در کشورهای استرالیا، نیوزیلد نیز در دسترس بوده و به زودی به اتریش، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژآپن، سوییس و انگلستان خواهد آماد. مایکروسافت البته در مورد فروش سرفیس استودیو هنوز آمار یا خبری را منتشر نکرده و جزئیاتی از زمان عرضه این محصول در خارج از آمریکا را نیز اعلام نکرده است.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.