سامسونگ آپدیتی برای غیرفعال کردن شارژ گلکسی نوت ۷ منتشر خواهد کرد

سامسونگ با هر زبانی که بلد بود از کاربران درخواست کرد تا گلکسی‌های نوت ۷ خود را مرجوع کنند، اما ظاهرا گلکسی نوت ۷ هنوز کاربرانی دارد که در انتظار معجزه‌ برای درست کردن مشکل این گوشی هستن، به همین دلیل سامسونگ هم آپدیتی برای غیرفعال کردن شارژ گلکسی نوت ۷ منتشر خواهد کرد.

0

بیش از یکماه می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت ۷ را در سرتاسر دنیا فراخوان کرده است،‌این گوشی شدیداً‌ خطر ساز است و به راحتی ممکن است منفجر شود. از طرف دیگر این‌گونه که پیداست، گلکسی‌ نوت ۷ هنوز هم کاربرانی دارد که امید دارند تا معجزه‌ای صورت گرفته و نوت ۷ آنها درست شود. این دسته از کاربران از تحویل گوشی به مراکز مجاز سامسونگ خودداری کرده‌اند.

به همین دلیل سامسونگ برای اینکه خیال خود را از بابت بروز حادثه توسط گلکسی نوت ۷ جهت این کاربران لج‌باز راحت‌ کند، آپدیتی را منتشر خواهد کرد تا گلکسی نوت ۷ دیگر قابل شارژ نباشد. این آپدیت قرار است در شش روز آینده، در تاریخ ۲۵ آذر ماه منتشر شود، آپدیت قبلی گلکسی نوت ۷ که در آمریکا منتشر شده بود، امکان شارژ گوشی را تا ۶۰ درصد محدود می‌کرد. در سایر کشورها نیز در تاریخ ۲۵ آذر ارتباط گوشی گلکسی نوت ۷ با شبکه‌های مخابراتی به صورت کامل قطع خواهد شد. این کشورها را کانادا، استرالیا و نیوزلند تشکیل می‌دهند.

خبر غیر فعال شدن شارژ گلکسی نوت ۷ در آمریکا توسط یکی از کاربران این گوشی منتشر شد، این کاربر مدعی است در گوشی گلکسی نوت ۷ خود پیامی را دریافت کرده است مبنی بر اینکه در تاریخ ۲۵ آذر سامسونگ جلوی شارژ گلکسی نوت ۷ را خواهد گرفت و با این حساب رسما دیگر نمی‌توان از گلکسی نوت ۷ استفاده کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ یا اپراتورهای مخابراتی آمریکا، در خصوص غیر فعال کردن شارژ گلکسی نوت ۷ سخنی به میان نیاورده‌اند و با این حساب این پیام در حال حاضر جنبه رسمی ندارد.

در این بین سامسونگ مدعی است ۸۵ درصد از کاربران آمریکایی، گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را به سامسونگ تحویل داده و گوشی جدید تهیه کرده‌‌اند. با این حساب اگر این خبر صحت داشته باشد و در تاریخ ۲۵ آذر،‌سامسونگ امکان شارژ گلکسی نوت ۷ را غیر فعال کند، انتظار می‌رود ۱۵ درصد باقی مانده از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ نیز به آمار گلکسی‌های مرجوع یا از مدار خارج شده اضافه شوند تا در آمریکا دیگر گلکسی نوت ۷ در بین کاربران وجود نداشته باشد.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.