تصویر گوشی بدون حاشیه Magic هواوی آنر درز کرد

روز گذشته هواوی برای مراسمی با هدف رونمایی از گوشی مفهومی جدید خود با نام Magic دعوتنامه فرستاد و حالا پیش از مراسم تصویری از این گوشی زیبا درز کرده است.

0

پس از معرفی و عرضه گوشی Mi MIX شیائومی و هیجان کاربران از سراسر جهان، هواوی هم اعلام کرد که بر روی یک گوشی استثنایی بدون حاشیه کار می‌کند که ظاهراً با نام Magic و با برند زیرمجموعه Honor عرضه خواهد شد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید حاشیه گوشی در سمت چپ و راست تقریباً وجود ندارد اما حاشیه بالایی صفحه برای قرارگیری دوربین سلفی کماکان حفظ شده است. به این ترتیب شاید در نگاه اول گوشی زیبایی ظاهری Mi MIX شیائومی را نداشته باشد اما در عوض نه‌تنها حاشیه پایینی صفحه باریک‌تر است بلکه هواوی موفق شده حسگر اثر انگشت را نیز در پایین دستگاه جای دهد! به این ترتیب دستگاه همچنین تقارن بهتری نسبت به Mi MIX داشته و شاید از این نظر زیباتر باشد.

نکته جذاب دیگر خمیده بودن صفحه‌نمایش درهر دو طرف است که می‌تواند خبر از صفحه‌نمایشی AMOLED در این گوشی داشته باشد و به نظر می‌رسد اندازه صفحه نیز حداقل 6 اینچی باشد. از آن‌جا که هواوی این گوشی را مفهومی نامیده احتمالاً شاهد عرضه انبوه آن در جهان نخواهیم بود اما امیدواریم این شرکت چینی بتواند برخلاف شیائومی جادوی خود را به کشور ما ایران هم برساند.

آنر مراسم رونمایی از این گوشی را در 26 آذرماه برگزار خواهد کرد و به این ترتیب کمتر از یک هفته دیگر اطلاعات کاملی از مشخصات و عرضه این گوشی زیبا در اختیار خواهیم داشت.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.