اپ‌نت: تبدیل فرمت تصاویر با Image Converter

برای تبدیل فرمت تصاویر دلخواهتان از اپلیکیشن Image Converter استفاده کنید. این اپ بسیار کاربردی و دارای ویژگی‌های متعدد و منحصربفردی می‌باشد.

0

با استفاده از این اپ دیگر نیاز به استفاده از برنامه‌های گوناگون و دشوار و نیز وقت‌گیر نیست، چرا که Image Converter در زمانی کوتاه و تنها با یک اشاره فرمت تصاویر را تغییر داده و به فرمت دلخواه تبدیل می‌نماید. ویژگی منحصربفرد این اپلیکیشن این است که علاوه بر تغییر فرمت تصاویر قابلیت انجام ویرایش‌های ابتدایی تصویر مانند برش، چرخش و… را نیز دارد و کاربر بدون نیاز به اتصال به اینترنت می‌تواند تصاویرش را هم ویرایش نموده و هم تبدیل فرمت نماید. این ویژگی باعث امنیت‌خاطر شده چراکه انجام آفلاین این عملیات این اطمینان را برای کاربر فراهم میاورد که تصویر موردنظرش بدون خواست خودش قابل ارسال نیست. علاوه بر این‌ها پس از انجام تغییرات لازم می‌توان تصویر را در صفحات مجازی و یا سایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک گذاشت.

سایر ویژگی‌های Image Converter:

  • انجام عملیات به‌صورت آفلاین
  • تبدیل فرمت همزمان چند فایل
  • سرعت بالای تغییر فرمت‌ها
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های JPEG، JPEG، PNG، GIF، BMP، TIF، TIFF، PSD، TGA، PNM، ICO، JP2، JPC، JPK، JPX، AVS، DCX، PCX، DIB، AVS، MNG، MTV، PBM، PICT، SGI و…
  • پشتیبانی از فرمت‌های خروجی JPG، JPEG، PNG، BMP، GIF، JP2، TIF، TIFF، WEBP، PSD، TGA، AI، HTML، TXT، JPE، JPC، PBM، PCX، PGM، PICT، PNM، PDF و… بدون تغییر در کیفیت و اندازه تصاویر
  • دارای محیط ساده و با کاربردی آسان
  • دانلود و نصب رایگان اپ به صورت کامل

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.