شایعه: سامسونگ در گلکسی اس 8 از دوربین دوگانه استفاده نخواهد کرد

دوربین‌های دو‌گانه سال‌های زیادی است که در گوشی‌های هوشمند جا خوش کرده‌اند. اما این تکنولوژی مدت‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و دوباره با P9 شرکت هوآوی به بازار بازگشت. پس از آن بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا به جای یک دوربین دو دوربین استفاده کنند که این همه‌گیر شدن تا آیفون 7 پلاس اپل نیز کشیده شد.

0

طبق سنتی که همه ما با آن آَشنا هستیم قبل از معرفی یک محصول شایعات آن محصول پخش می‌شود و هر چند روز یک بار یا هر چند هفته یک بار اطلاعاتی تازه در مورد محصول معرفی نشده درز پیدا می‌کند. گلکسی اس 8 سامسونگ نیز این‌گونه است. شایعات متفاوتی در مورد این گوشی منتشر شد که یکی از این شایعات اشاره به این داشت که این محصول نه تنها از یک دوربین و نه تنها از دو دوربین بلکه از سه دوربین در بدنه پشتی استفاده خواهد کرد. این خبری بود که همه را به تعجب واداشت که پرچمدار بعدی سامسونگ چه خواهد بود. اما به نظر می‌رسد تمامی این شایعات اشتباه بوده‌اند.

یکی از نویسندگان China Now ادعا کرده که این شایعات کاملا اشتباه هستند. این منبع پیش از این اخباری موثق منتشر کرده اما ممکن است در برخی موارد زیاده‌روی کند. به هر صورت، او می‌گوید که ایده استفاده از دوربین دوگانه سامسونگ بعد از مدتی کنار گذاشته شد و شرکت تصمیم گرفت تا فقط از یک سنسور تنها استفاده کند.

متاسفانه این منبع دلیلی برای این اتفاق توضیح نداده است، بدین ترتیب نمی‌توان گفت که چه اتفاقی باعث شده تا سامسونگ در استراتژی خود تغییر ایجاد کند. البته همچنان بارقه‌ای از امید وجود دارد که شاید سامسونگ قصد ندارد در گلکسی اس 8 از این قابلیت استفاده کند و برنامه دارد که در دستگاه‌های آینده از این تکنولوژی بهره ببرد. اما به هر صورت اگر به صورت کلی این شرکت برنامه‌ای برای ایجاد دوربین دوگانه نداشته باشد، هر چقدر هم که این تکنولوژی بدون کاربرد باشد، باید محصولی عرضه کند که دوربینی فوق‌العاده داشته باشد تا بتواند رضایت بازار را جذب کند.

در مورد دوربین جلو نیز شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه دوربین سلفی دستگاه مجهز به اتوفوکوس خواهد بود که قابلیتی است که همچنان بین شرکت‌ها همه‌گیر نشده و کمی نایاب است. انتظار می‌رود که سامسونگ پرچمدار جدید خود را اوایل اسفند ماه در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.