درز تصاویر موتو ایکس 2017 موتورولا با بدنه فلزی

پیش از عرضه موتو زد، گوشی Moto X پرچم‌دار موتورولا بود که با بدنه قابل شخصی‌سازی شناخته می‌شد. حالا تصویر نسخه 2017 این گوشی با بدنه فلزی درز کرده است.

موتورولا یکی از دلایل موفقیت خود را مدیون موتو ایکس است. این گوشی استثنایی را می‌توانستید به دلخواه خود در وب‌سایت Moto Maker شخصی‌سازی کرده و سپس سفارش دهید. از رنگ دکمه‌ها تا قاب پشتی قابلیت تغیید داشت و حتی می‌توانستید یک موتو ایکس با قاب پشتی چرمی یا چوبی سفارش دهید. اما به نظر می‌رسد برنامه موتورولا یا لنوو برای Moto X 2017 متفاوت است. تصاویری که به تازگی از این گوشی درز کرده خبر از بدنه فلزی برای این گوشی می‌دهد.

moto-x-2017-back

به نظر می‌رسد موتورولا همچنین حسگر اثر انگشت را نیز در جلو قرار داده و از همه مهم‌تر همان برجستگی دایره‌ای شکل دوربین در سری موتو زد را حفظ کرده است که معمولاً برای نگه‌داشتن ماژول‌ها در جای مناسب به کار می‌رود. البته با توجه به ساختار فلزی و البته نبودن پین‌های اتصال ماژول‌ها بعید است ماژول‌های سری زد با این گوشی هم سازگار باشند. بخش‌های پلاستیکی بالا و پایین هم برای امواج مخابراتی تعبیه شده‌اند و لوگوی موتورولا نیز براق روی بدنه حک شده است.

moto-x-2017-front

در مورد مشخصات احتمالی و یا زمان رونمایی این گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به تصاویر درز کرده می‌توانید انتظار داشته باشید در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.