فوجی‌فیلم دوربین بدون آینه ارزان‌قیمت X-A10 را معرفی کرد

فوجی‌فیلم به‌تازگی دوربین جدید کامپکت X-10 بدون آینه خود را که به حسگر 16.3 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده، معرفی کرده است. این مدل برای مبتدیان مناسب بوده اما به گفته فوجی‌فیلم، حسگر جدید به همراه تکنولوژی جدید پردازش عکس، به شما امکان گرفتن عکس‌های باکیفیت در هر شرایطی را می‌دهد.

0

محدوده ایزوی این دوربین از 200 تا 6400 بوده و 49 ناحیه فوکوس خودکار دارد تا عکس‌های واضح و شفاف بگیرد. دارای 6 حالت شبیه‌سازی فیلم (مشابه افکت عکس) است تا تأثیر خوشایندی بر نتیجه کار بگذارد.

با این دوربین به گرفتن عکس از منظره، اشیاء و پرتره محدود نیستید. با صفحه‌نمایشی که توانایی چرخش 180 درجه‌ای را دارد، می‌توانید از خود سلفی‌های خوبی را بگیرید.

مکانیسم حرکت صفحه، اندکی صفحه‌نمایش را حرکت می‌دهد تا هیچ قسمتی از آن توسط خود دوربین مسدود نشود. فوجی‌فیلم نیز دکمه شاتری را در دوربین جاگذاری کرده که لرزش دوربین ناشی از فشردن دکمه را به حداقل برساند.

fujifilm-x-a10-2

وقتی صفحه‌نمایش را 180 درج بچرخانید، دوربین از فوکوس خودکار حساس به چشم استفاده می‌کند تا به‌ وضوح خوبی در عکس دست پیدا کنید.

دوربین X-A10 قابلیت‌های دیگری را هم دوربین‌های سلفی محور فوجی‌فیلم به ارث برده است. این قابلیت‌ها شامل عمر زیاد باتری یا گرفتن 410 عکس با هر بار شارژ و حداقل فاصله 7 سانتی‌متر از قسمت جلویی لنز با سوژه، برای عکاسی ماکرو می‌شود.

X-A10 دارای قابلیت‌های دیگری مثل فلش هوشمند که قادر به کنترل نور خروجی بنا به شرایط محیطی عکاسی است، ضبط ویدئوی Full HD، پانوراما و ویدئوی تایم‌لپس و وای‌فای برای اتصال به گوشی هوشمند نیز است؛ و البته تمام این‌ها در بدنه‌ای با طراحی نوستالژیک فوجی قرار دارد. اگر به این دوربین علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را با قیمت 499 دلار خریداری کنید.

pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.