آپدیت اندروید 7 برای Xperia XZ سونی از راه رسید

سونی در مورد انتشار آپدیت‌ها از سریع‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و امروز عرضه آپدیت اندروید 7 برای گوشی پرچم‌دار خود اکسپریا ایکس‌زد را آغاز کرده است.

0

پس از خبر شروع عرضه آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس پرفورمنس این شرکت ژاپنی حالا آپدیت اندروید نوقا را برای پرچم‌دار کنونی خود اکسپریا ایکس‌زد (بررسی فارنت) نیز عرضه کرده است. این آپدیت شماره ساخت نرم‌افزار را به 39.2.A.0.327 ارتقا داده و برای هر دو نسخه تک‌سیم و دوسیم‌کارته این گوشی با شماره مدل F8331 و F8332 منتشر شده است.

این آپدیت ویژگی‌های بسیار حیاتی اندروید 7 مثل قابلیت استفاده همزمان از دو اپلیکیشن و همچنین دوام شارژ بالاتر و اعلان‌های بهتر را به همراه خواهد آورد. گفتنی است عرضه آپدیت به‌تازگی شروع شده و معمولاً عرضه آن در تمامی نقاط دنیای یک دوهفته زمان خواهد برد. حجم آپدیت هم حدود یک گیگابایت بوده و به این ترتیب باید پیش از شروع گوشی را کاملاً شارژ کرده و آن را به اینترنت پرسرعتی متصل کنید.

همچنین توصیه می‌کنیم از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و پس از انجام آپدیت دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

xperiablog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.