اپ‌نت: PinOut؛ یک بازسازی متفاوت از بازی محبوب پین‌بال

حتماً بازی محبوب و خاطره‌انگیز Pinball در ویندوز را به خاطر دارید. بازی PinOut حالا یک بازسازی متفاوت از این بازی قدیمی است که به‌رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است.

0

استودیوی بازی‌سازی Mediocre پیش از این بازی‌های محبوبی مثل Smash Hit، Sprinkle، Granny Smith و Does not Commute را عرضه کرده بود و حالا یک بازی دیگر در سبک آرکید با نام PinOut منتشر کرده است. این بازی درست شبیه به پین‌بال بوده با این تفاوت که هدف شما به جای کسب امتیاز بالا و بالاتر رفتن در زمان محدود است. کنترل بازی تنها با لمس سمت چپ و سمت راست صفحه برای کنترل عقربه‌های چپ و راست انجام خواهد شد و باید به زیرکی توپ را از طریق مجراهای تعبیه شده به طبقه بالاتر برسانید.

pinout-2

در طول مسیر با زمان‌های اضافه روبرو خواهید شد تا بتوانید کماکان به بازی ادامه دهید و پیشرفت کنید. علاوه بر زمان همچنین مینی‌بازی‌های مختلفی نیز برای کسب زمان و امتیاز وجود داشته و همچنین powerupهایی برای توقف یا آهسته‌کردن زمان نیز وجود دارند. در مسیر بازی البته چک‌پوینت‌هایی هم وجود دارند اما متأسفانه در نسخه رایگان بازی نمی‌توانید بعد از اتمام وقت و باختن بازی مسیر را از آن‌ها ادامه دهید و این قابلیت تنها با پرداخت درون برنامه‌ای فعال خواهد شد.

pinout-1

به هر حال PinOut یک بازی آرکید جذاب دیگر است که از گرافیک خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد و از آن‌جا که نام Mediocre را به عنوان سازنده به همراه دارد بهتر است حتماً حداقل یک‌بار آن را امتحان کنید. PinOut با اندروید 2.3 و iOS 6.0 و بالاتر سازگار بوده و با توجه به قدرت سخت‌افزاری دستگاه شما به‌صورت خودکار گرافیک بازی را تنظیم خواهد کرد.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.