اپ‌نت: تقویت ذهن و سرعت عمل با A Clockwork Brain

بازی‌های زیادی در سبک افزایش سرعت عمل، حافظه و تفکر سریع وجود دارد اما A Clockwork Brain از گرافیک بسیار جذاب و بازی‌های متفاوتی استفاده می‌کند که ارزش یک‌بار امتحان را دارد.

0

a-clockwork-brain-1

بازی‌هایی برای به‌چالش کشیدن سرعت تفکر و دقت شما از دوران گوشی‌های هوشمند قدیمی سیمبین و جاوا وجود داشته‌اند اما حالا با پیشرفت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند می‌توانید انتظار عناوین بسیار جذاب‌تری را در این سبک داشته باشید. در A Clockwork Brain یک روبات به شما در تقویت حافظه و سرعت عمل کمک می‌کند و مانند سایر اپ‌های مشابه چندین بازی هر کدام با هدف خاصی در آن تعیبه شده‌اند. A Clockwork Brain شامل 17 بازی متفاوت است که 10 تای آن‌ها را می‌توانید به رایگان بازی کنید و برای 7 تای دیگر باید از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید.

a-clockwork-brain-2

این بازی‌ها شامل حفظ کردن ترتیب اعداد، واکنش سریع به جهت اشیا خاص، حدس زدن اشیا از روی سایه، انتخاب تصاویر مرتبط یا غیرمرتبط و … می‌شود. مزیت این بازی متفاوت بودن معماها نسبت به بازی‌های مشابه و البته گرافیک بالا و جذاب است. در پایان هر بازی آماری از عملکرد شما و همچنین پیشرفتتان در زمینه‌هایی مثل سرعت عمل، دقت و … نشان داده خواهد شد.

یک ویژگی جدید این بازی Petbotها هستند که یارهای کمکی شما در حل بازی‌ها خواهند بود. در طول بازی Petbotهای بیشتری کسب کرده و می‌توانید همیشه 4 تای آن‌ها را به دلخواه به همراه داشته باشید. این Petbotها می‌توانند کارهای متفاوتی انجام دهند مثلاً در 25 درصد مواقع 5 ثانیه به زمان شما اضافه کرده یا در 10 درصد مواقع یک خطای شما را نادیده بگیرند.

a-clockwork-brain-3

همان‌طور که گفتیم این بازی رایگان است و توسعه‌دهنده آن از مراحل اضافه برای کسب درآمد استفاده کرده و همچنین سلول‌های انرژی شما نیز پس از چند بازی به اتمام خواهد رسید و برای پر کردن آن‌ها یا باید پول بدهید و یا منتظر بمانید. البته خوشبختانه سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای این بازی چندان مزاحم نبوده و بدون پرداخت پول هم می‌توانید تجربه مناسبی از آن داشته باشید.

A Clockwork Brain به رایگان در پلی‌استور گوگل، اپ‌استور اپل و همچنین فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت برای ویندوز قرار داده شده است.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-windows-store

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.