اپ‌نت: Hypocam: بهترین اپلیکیشن برای عکاسی سیاه‌وسفید

اگر از طرفداران عکاسی سیاه‌وسفید هستید به‌جرات می‌توان اپلیکیشن Hypocam را بهترین ابزار عکاسی با گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون دانست.

0

hypocam-1

عکاسی سیاه‌وسفید یک رشته وسیع از عکاسی محسوب می‌شود که نه‌تنها عکاسی و کادربندی آن دقت بیشتری می‌طلبد بلکه ویرایش آن هم با تصاویر رنگی متفاوت است. اپلیکیشن Hypocam محبوب‌ترین اپ آیفون در این زمینه است که حالا برای گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر شده است.

hypocam-2

در بخش عکاسی این اپلیکیشن می‌توانید کنتراست، نوردهی، فلش، نوع فیلتر رنگ و همچنین نمایش Grid را فعال کنید. علاوه بر این می‌توانید تصاویر گرفته شده خود و همچنین تصاویر گالری را به بهترین نحو به تصاویر سیاه‌وسفید تبدیل کنید. در بخش ویرایش قدرتمند این اپلیکیشن می‌توانید از presetهای پیش‌فرض و خودکار یکی را انتخاب کنید و یا تنظیمات دستی مختلف را خودتان روی تصاویر اعمال کنید. از جمله این تنظیمات دستی می‌توان به نوردهی، کنتراست، برش، فیلترهای رنگ، افزودن نویز، مات کردن و … اشاره کرد.

hypocam-3

همچنین می‌توانید افکت‌هایی حرفه‌ای و از پیش آماده توسط عکاسان حرفه‌ای را نیز خریداری کنید. به‌طور کلی Hypocam را می‌توان یک اپلیکیشن ضروری برای علاقمندان به عکاسی دانست که خوشبختانه به‌صورت رایگان در اپ‌استور و گوگل پلی عرضه شده است.

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.