تماشا کنید: جعبه‌گشایی وان‌پلاس 3T در یک جت جنگنده!

وان‌پلاس به‌تازگی پرچم‌دار جدید خود 3T را معرفی و عرضه کرده و حالا تصمیم گرفته برای جلب توجه بیشتر آن را در یک جت جنگنده آنباکس کند!

0

حالا اگر این جعبه‌گشایی در یک جت جنگنده انجام شود داستان جذاب‌تر هم خواهد شد. به همین دلیل وان‌پلاس تصمیم گرفته تا برای ایجاد هیجان و توجه بیشتر به محصول جدیدش این گوشی را در اختیار Jake Paul قرار دهد تا در یک جت جنگنده در جمهوری چک آن را آنباکس یا همان جعبه‌گاشیی کند.

در این ویدئوی 2 دقیقه‌ای جیک به بعضی ویژگی‌های وان‌پلاس 3T مثل آلومینیوم مستحکم به کار رفته در بدنه هواپیماها در بدنه وان‌پلاس 3T و همچنین فناوری شارژ بسیار سریع Dash Charge اشاره می‌کند و همان‌طور که می‌بینید جعبه‌گشایی گوشی در یک جت جنگنده اصلاً کار ساده‌‌ای نیست. این گوشی همچنین به پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 821، 6 گیگابایت رم و دوربین سلفی جدید 16 مگاپیکسلی مجهز است.

 

وان‌پلاس پرچم‌دار جدید خود را در آمریکا عرضه کرده و قصد دارد آن را از همین امروز (هشتم آذرماه) در اروپا نیز عرضه شود. گفتنی است وان‌پلاس این گوشی را با قیمتی 40 دلار بیشتر از وان‌پلاس 3 یعنی 440 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 480 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی عرضه می‌کند که با این وجود بسیار ارزان‌تر از پرچم‌داران هم‌رده محسوب می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.