ال‌جی از تعمیر نکسوس 5X های مبتلا به مشکل بوت‌لوپ ناتوان است!

نکسوس 5X ال‌جی از مشکل سخت‌افزاری رنج می‌برد که به بوت‌لوپ معروف شده است، ظاهرا مشکل بوت‌لوپ در نکسوس 5X ال‌جی به این راحتی‌ها برطرف نمی‌شود و ال‌جی از تعمیر نکسوس 5X های مبتلا به مشکل بوت‌لوپ ناتوان است!

0

بر اساس گزارش‌هایی که کاربران شبکه‌ اجتماعی بزرگ‌ رددیت منتشر کرده‌اند ال‌جی قادر به رفع مشکل بوت‌لوپ در نکسوس 5X نیست و گوشی‌هایی که از این مشکل رنج می‌برند را از کاربران پس می‌گیرد.

به صورت معمول زمانی که یک گوشی هوشمندِ دارای گارانتی، دچار مشکل می‌شود، کاربر گوشی را به مرکز خدمات شرکت تولید کننده می‌برد و پس از مدتی گوشی توسط سرویس‌کار معتبر تعمیر شده و گوشی صحیح و سالم، همانند روز اولش بدون دریافت هیچ وجهی به کاربر باز پس داده می‌شود.

این امر در خصوص نکسوس 5X ال‌جی صدق نمی‌کند و مشکل بوت‌لوپ این گوشی آنقدر حاد و دردسرساز است که ال‌جی را از تعمیر آن ناتوان کرده است. به این ترتیب کاربرانی که نکسوس 5X آنها از مشکل بو‌ت‌لوپ رنج می‌برد باید گوشی را به مرکز خدمات و تعمیرات ال‌جی تحویل داده و وجهی معادل قیمت گوشی را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که از قرار معلوم مشکل گوشی نکسوس 5X غیر قابل حل نیست، مسئله اینجاست که این گوشی برای رفع اشکال بوت‌لوپ نیازمند قطعه‌ای است که دیگر تولید نمی‌شود. حتما می‌دانید که گوگل پشت خط تولید گوشی‌های نکسوس قرار دارد و از زمانی که پیکسل‌های خود را روانه بازار کرد دست محبت گوگل از سر نکسوس 5X برداشته شد و این گوشی دیگر به فروش نمی‌رسد. ال‌جی هم تولید نکسوس 5X را کنار گذاشته است، اما فروشندگانی که این گوشی را در موجودی کالاهای خود دارند، هنوز نکسوس 5X را به فروش می‌رسانند.

ال‌جی به یکی از کاربران نکسوس 5X که گوشی وی با مشکل بوت‌لوپ‌ روبرو است در نامه‌ای از این کاربر عذرخواهی کرده و تاکید کرده که قطعه‌ای برای تعمیر نکسوس 5X نیاز است که در حال حاضر موجودی این قطعه به اتمام رسیده است و ال‌جی قادر به تهیه این قطعه در آینده هم نخواهد بود. با این حساب ال‌جی حاضر است وجه گوشی را به صورت تمام و کمال به مشتریان بپردازد.

به این ترتیب باید گفت نکسوس 5X گوشی است که مدتی از حضور آن در بین کاربران می‌گذرد و با این حساب بعید به نظر می‌رسد، کاربرانی که این گوشی را استفاده کرده‌اند از دریافت وجه آن گله‌مند باشند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.