گوشی هوشمند ال‌جی V20 به بازار ایران معرفی شد

شرکت ال‌جی ظهر امروز گوشی هوشمند V20 خود را در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت ال‌جی و شرکت مدیاپردازش به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی و اهالی رسانه به بازار ایران معرفی کرد.

1

 در ابتدای این مراسم که در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد پیمان وشکینی مدیر بازاریابی موبایل ال‌جی در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین به معرفی مختصر و مفید گوشی هوشمند ال‌جیV20 پرداخت.

وی با اشاره به قابلیت‌های خاص گوشی هوشمند ال‌جیV20 از قابلیت‌هایی همچون عرضه آن به همراه اندروید 7 به صورت پیش‌نصب. تنظیمات دستی دوربین در هنگام عکاسی و فیلمبرداری. ضبط صدا با کیفیت HD و قابلیت ضبط ویدئو با صدایی با کیفیت بالا با استفاده از سه میکروفون مجهز به نویزگیر نام برد و تاکید کرد: با عرضه این گوشی هوشمندLG V20 قویترین گوشی مولتی‌مدیایی خواهد بود که در بازار وجود دارد و کاربران با استفاده از این گوشی هوشمند واقعا مفهوم جدیدی را از صدا و تصویر در گوشی‌های تلفن همراه تجربه خواهند کرد.

lg-v20-launched-in-iran-02

پس از وی نوبت به یاشار پورسیستانی مدیر آموزش ال‌جی موبایل رسید تا به معرفی دقیق‌تر و فنی‌تر این گوشی هوشمند بپردازد. وی از طراحی و بدنه این گوشی هوشمند آغاز کرد و با اعلام اینکه گوشی هوشمند ال‌جیV10 به بدنه مقاوم خود مشهور بود تاکید کرد که ال‌جی حالا در گوشی هوشمند ال‌جیV20 سعی داشته تا با حفظ همان ویژگی مقاوم بودن. ویژگی‌های دیگری مانند ضخامت کمتر” جمع و جور بودن بیشتر و زیبایی بیشتر را به گوشی هوشمند جدید خود اضافه کند.

وی افزود: برای رسیدن به این موضوع ال‌جی از آلومینیوم سبکی در کنار مواد مقاوم با منشا سیلیکون استفاده کرده است. آلومینیوم AL6013 در هواپیماها، قایق‌ها و دوچرخه‌های کوهستان یافت می‌شود، پشت این گوشی ویژگی استحکام را درکنار سبکی خود داراست. اگر گوشی بیفتد، بالا و پایین گوشی توسط سیلیکون پلی کربنات محافظت می‌شود. این ماده خلاقانه که در کلاه‌های کاسکت یافت می‌شود شوک وارده را تا 20 درصد نسبت به بقیه مواد معمولی کاهش می‌دهد تا همچنان V20 استاندارد نظامی موسوم به 810 را حفظ کند.

lg-v20-launched-in-iran-03

یاشار پورسیستانی سپس به سراغ قابلیت‌های مولتی‌مدیای این گوشی هوشمند رفت و با اعلام اینکه این گوشی برترین قابلیت‌های چند رسانه‌اd موجود را ارائه می‌دهد از ویژگی‌های جدیدی مانند ضبط ثابت 2. 0،Hi-Fi Quad DAC، کیفیت ضبط HD، دوربین با لنز عریض در جلو و عقب گوشی نام برده و تاکید کرد که سری V ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار هوشمندی هستند که برای بهترین تجربه صوتی و تصویری طراحی شده‌اند.

وی با اعلام اینکه ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی است که ویژگی Hi-Fi Quad DAC را بصورت 32 بیتی ارائه می‌دهد خاطرنشان کرد که ویژگی Quad DAC گوشی V20 صدای واضحی را بوسیله کاهش 50 درصدی صداهای مزاحم و سر و صدای محیط انتقال می‌دهد. با میزان صدای 75 مرحله‌ای و تنظیم بین بلندگوهای راست و چپ و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی lossless شاملFLAC, DSD, AIFF و ALAC، گوشی V20 با هر هدفونی بهترین کیفیت صدا را پخش می‌کند.

lg-v20-launched-in-iran-04

یاشار پورسیستانی همچنین با اشاره به قابلیت ضبط صدا بصورت HD در این گوشی هوشمند تاکید کرد که این ویژگی به مخاطب اجازه می‌دهد صداها را با کیفیت استودیویی ضبط کند. همچنین دامنه ضبط وسیع تری نیز بوسیله سه میکروفون AOP پیشرفته در اختیار او می‌گذارد تا بتواند صدایی باورنکردنی را ضبط کند که هیچ تلفن همراهی قادر به ضبط آن نیست.

وی در ادامه دوباره سراغ دوربین این گوشی هوشمند رفت لنز عریض در جلو و عقب قابلیت زاویه تصویرعریض برای دوربین‌های جلو و عقب گوشی تصاویری با پس زمینه‌های فوق‌العاده می‌گیرد و فضای بازتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز 5 مگاپیکسل جلوی گوشی با زاویه 120 درجه‌ای زاویه عکس‌های سلفی را عریض می‌کند و لنز 8 مگاپیکسلی پشت دوربین با زاویه 135 درجه‌ای دوربینی ایده‌آل برای تصویربرداری از مناظر چشم‌گیر و داخل استادیوم‌های بزرگ است. لنز دیگر با زاویه استاندارد 75 درجه و قدرت تصویربرداری 16 مگاپیکسلی تصاویری بسیار واضح می‌گیرد.

lg-v20-launched-in-iran-05

سرپرست آموزش ال‌جی در ادامه به ویژگی فوکوس خودکار هیبریدی گوشی V20 اشاره کرد که سه قابلیت مختلف AF شامل فوکوس لیزری، تشخیص فاز و تشخیص کنتراست را به همراه دارد چه برای عکس‌برداری و چه ضبط ویدئو. گوشی V20 خود ابتدا تصمیم می‌گیرد که کدام نوع فوکس LDAF (لیزری) و یاPhase Detection (تشخیص فاز) برای تصاویر خاص مناسب است و بعد تنظیمات فوکوس نهایی را بر اساس تشخیص کنتراست انجام می‌دهد.

یاشار پورسیستانی در ادامه بحث فوکوس در دوربین این گوشی هوشمند به قابلیت جالب Focus Peaking اشاره کرد که با کمک این ویژگی، فضاهایی که بیشتر در فوکوس هستند به رنگ سبز هایلایت یا علامت‌گذاری می‌شوند تا نقاط فوکوس شده به طور دقیق مشخص شوند.

lg-v20-launched-in-iran-06

وی سپس به سراغ صفحه نمایش دوم ال‌جی V20 رفت که یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد سریV ال‌جی است و اولین بار در 10V عرضه شد. بنابر اعلام یاشار پورسیستانی صفحه نمایش دوم در V20 حالا قابل رویت‌تر است، روشنایی آن دوبرابر شده و فونت آن نیز نسبت به 10V پنجاه درصد بزرگتر شده است و حالا از امضاهای متحرک نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد به برنامه‌ها و هشدارها بدون تغییر در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد.

سرپرست آموزش موبایل ال‌جی در ادامه سراغ نرم‌افزار این گوشی هوشمند رفت و با اعلام اینکه گوشی ال‌جی V20 با رابط کاربری LG UX 5. 0+ به بازار عرضه می‌شود که کار با کاربری چند رسانه‌ای این دستگاه را آسان‌تر می‌کند، تاکید کرد: این رابط کاربری نسخه بهبود یافته LG UX 5. 0 است که برای اولین بار در گوشی 5G معرفی شده بود. همچنین این اولین رابط کاربری است که بر روی اندروید نوقا اجرا می‌شود. گوشی ال‌جی V20 همچنین از قابلیت چند پنجره‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که بوسیله آن می‌تواند دو نرم‌افزارمختلف را در یک صفحه نمایش مشاهده کرد و بین آنها متن، عکس و .. را جابجا کرد.

lg-v20-launched-in-iran-08

با پایان یافتن سخنان یاشار پورسیستانی نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید. در این بخش آقای Deuk Soo Ahn مدیر دفتر ال‌جی در ایران در پاسخ به سوالی تاکید کرد: کشور ایران از پتانسیل بسیار خوبی نسبت به سایر بازارهای منظقه در خاورمیانه و شمال آفریقا برخوردار است و در حال حاضر سهم بازار ال‌جی چیزی بیشتر از ده درصد در بازار ایران است. ما در حال حاضر در ایران با کمک شرکت مدیاپردازش محصولات خود را صرفا به صورت قانونی در بازار عرضه می‌کنیم و با توجه به تصمیم ایران در زمینه مباره با محصولات قاچاق امیدواریم سهم بازار ما با سرعت بیشتری رشد خود را تجربه کند و ما نهایت تلاش خود را برای راضی نگهداشتن مشتریان ایرانی به کار خواهیم گرفت.

مزدک ابراهیمیان مدیر محصول شرکت مدیاپردازش نیز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اعلام کرد: پیش‌فروش این گوشی هوشمند از روز گذشته در سایت دیجی‌کالا آغاز شده و به کمک ال‌جی شامل دو هدیه کارت حافظه 200 گیگابایتی و هندزفری گردنی مدل 1100 می‌شود. این پیش‌فروش به تعداد محدود انجام خواهد شد و از هفته آینده این محصول در تمامی فروشگاه‌ها به قیمت دو میلیون و یکصد هزار تومان عرضه خواهد شد و البته شامل هدایای زمان پیش‌فروش نخواهد بود.

lg-v20-launched-in-iran-07

گوشی هوشمند V20 ال‌جی به صورت دو سیم‌کارت واقعی با حافظه داخلی 64 گیگابایت، رم 4 گیگابایتی و در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و صورتی با گارانتی مدیاپردازش به بازار ایران عرضه خواهد شد. بررسی کامل گوشی هوشمند V20 را می‌توانید در این مطلب از فارنت و بررسی ویدئویی کامل V20 را در این مطلب تماشا کنید. در ویدئو پائین نیز می‌توانید به صورت کوتاه معرفی و بررسی آن را به تماشا بنشینید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سیدعطاءپورشهید می‌گوید

    سلام احتیاج به به کاور هوشمند و باطری وی20 دارم