با وجود مشکلات گلکسی نوت 7 کاربران سامسونگ کماکان به این شرکت وفادار هستند

با وجود این‌که پیش‌بینی می‌شد مشکلات آتش گرفتن گلکسی نوت 7 مشتریان سامسونگ را نسبت به این شرکت بدبین کند اما نظرسنجی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهند.

0

با وجود این‌که نظرسنجی‌ اولیه نشان داد 40 درصد از کاربران سامسونگ دیگر هرگز مایل به خرید گوشی دیگری از این شرکت نیستند اما نظرسنجی دیگری توسط رویترز نشان می‌دهد مشتریان سامسونگ هم مثل مشتریان اپل وفادار هستند.

27 درصد از کاربرانی که از فراخوان گلکسی نوت 7 اطلاع داشتند گفته‌اند سامسونگ را کماکان به عنوان اولین گزینه در خرید گوشی‌های هوشمند در نظر دارند. 25 درصد از کسانی که تا زمان نظرسنجی از این موضوع مطلع نبودند هم گفتند در هنگام خرید گوشی جدید ابتدا به گوشی‌های سامسونگ مراجعه خواهند کرد. 91 درصد از کاربران گوشی‌های هوشمنند سامسونگ هم گفته‌اند باز هم از این شرکت گوشی هوشمند خریداری خواهند کرد و حتی 92 درصد آن‌ها اعتقاد دارند هر محصول ساخته شده توسط این شرکت را می‌خرند. در مورد اپل 92 درصد از کاربران آیفون هم گفته‌اند که احتمالاً باز هم آیفون‌های آینده را خریداری خواهند کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد مشتریان سامسونگ نیز مثل اپلی‌ها به برند مورد علاقه خود وفادار هستند.

silver-galaxy-s7-edge

به گفته سامسونگ 85 درصد از گلکسی نوت 7 های خریداری شده تا تاریخ 14 آبان ماه پس داده شده‌اند و اکثر آن‌ها هم نوت خود را با یک گوشی دیگر از سامسونگ تعویض کرده‌اند. گفتنی است رویترز 2375 مشتری سامسونگ و 3158 مشتری اپل را در این نظرسنجی شرکت داده است.

با این وجود همان‌طور که پیش از این نوشتیم سامسونگ در سه‌ماهه گذشته به دلیل فراخوان گلکسی نوت 7 بیشترین افت سهم بازار و فروش گوشی‌های هوشمند در تاریخ خود را تجربه کرده است. این شرکت اما امیدوار است گلکسی اس 8 بتواند باز هم سهم بازارش را در زمینه گوشی‌های هوشمند تثبیت کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.