سامسونگ کار بر روی آپدیت اندروید 7 گلکسی نوت 5 و گلکسی تب اس 2 را آغاز کرد

خبرهای خوشی برای کاربران گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب اس ۲ سامسونگ داریم، بنا به جدیدترین خبرهای منتشر شده از جانب منابع آگاه از برنامه‌های سامسونگ، آپدیت اندروید گلکسی نوت ۵ و تب اس ۲ در راه است.

10

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی آپدیت اندروید 7 گلکسی نوت 5 و گلکسی تب اس 2 است. طرفداران سامسونگ به خوبی می‌دانند که این شرکت کره‌ای در خصوص عرضه آپدیت‌های جدید اندروید چندان منظم و باسرعت عمل نمی‌کند، اما این روزها اوضاع برای سامسونگ فرق کرده و با توجه به نارضایتی و بی‌اعتمادی که کاربران پس از ماجرای آتش گرفتن گلکسی نوت 7 به این شرکت پیدا کرده‌اند، خوش‌قولی و عرضه آپدیت‌های جدید می‌تواند یکی از راه‌‌های به دست آوردن دلِ کاربران ناراضی باشد.

با این حساب می‌توان گفت که سامسونگ برنامه دارد تا در سریع‌ترین زمان، گوشی‌های تراز اول خود را به اندروید نسخه ۷ نوقا آپدیت کند. برای رسیدن به این هدف شاهد بودیم که سامسونگ نسخه آزمایشی آپدیت اندروید نوقا را برای کاربران گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر کرده است، از قرار معلوم گلکسی‌های اس 6 و اس 6 اج نیز در صف دریافت کنندگان آپدیت اندروید نوقا به سر می‌برند. اکنون هم که شاهد شنیدن اخبار تلاش سامسونگ برای عرضه آپدیت اندروید نوقا برای محصولاتی قدیمی‌تر نظیر گلکسی نوت 5 و گلکسی تب اس 2 هستیم.

البته باید بابت تلاش سامسونگ برای انتشار آپدیت اندرویدی که هنوز ۳ ماه بیشتر از حضور آن در بازار نمی‌گذرد دست مریزاد گفت، اما همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، این تلاش‌ها زمانی نتیجه می‌دهد که آپدیت‌های اندروید 7 رسما برای گوشی‌های تراز اول سامسونگ منتشر شود.

در این بین منابع خبری ناشناس ادعا می‌کنند که سامسونگ تا اواخر امسال آپدیت اندروید 7 را برای گلکسی‌های اس 7 و اس 7 اج خود فراهم نخواهد کرد. البته این امر هم ممکن است دلیل خاص خود را داشته باشد چرا که گفته می‌شود که سامسونگ در حال آزمایش رابط کاربری جدیدی در آپدیت اندروید 7 برای کاربران گوشی‌های تراز اول خود است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این خصوص در دست نیست، اما بدون شک اگر سامسونگ چنین برنامه‌ای داشته باشد در آینده نزدیک شاهد درز اطلاعات بیشتری از رابط کاربری جدید سامسونگ خواهیم بود. در حال حاضر آنچه مسلم است این است که گلکسی نوت 5 و گلکسی تب اس 2 هم در آینده میزبان اندروید ۷ نوقا خواهند بود.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. قربانی می‌گوید

    سلام بچه ها من نوت5 روبهاندروید7ارتقا دادم
    یکی بگه فیلتر نور آبی چیه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      برای راحتی چشم ها در هنگام کار با گوشی در تاریکی

  2. حسین می‌گوید

    سلام.خواهشن اگرممکنه همون اپدیت قبلی رو بذارید.این اپدیت خیلی ایراد داره.ممنون

  3. حسین می‌گوید

    سلام.دوستان من هم دوروزه اپدیت کردم.این برنامه چندتاایرادداره.یکی اینکه درقسمت انسدادشماره وپیام قبلا جدابسته میشد،ولی الان باهم بسته میشه.دوم مخاطبین راحتتردردسترس بود،ولی الان زمان بیشتری میبره.سوم فونت تمام قسمتهاخیلی کوچک شده.خواهشن اگرممکنه اپدیت قبلی رو بذارید.ممنون

  4. کامران می‌گوید

    سلام اندروید ۷بهتره یایا۶ یکی بگه ممنون مشم

  5. عرفان می‌گوید

    سلام برا من آمدیت نیومده هنوز چیکار کنم؟

  6. عرفان می‌گوید

    دوستان برای من چندین روز هستش اپدیت اومده اما‌دانلود میکنم وسط نصب کردن‌ارور میده نصب ناموفق به یک مرکز سامسونگ سر‌بزنید
    چکار باید بکنم؟ گوشی نوت ۵ هستش

  7. علی نظری می‌گوید

    با سلام دوستان من همین الان یعنی ساعت ۴.۳۰ صبح انروید ۷ برای نوت ۵ دریافت کردم

  8. رضا می‌گوید

    شما یبار گوشیتو ریست فکوری کن …درست میشه..
    لطفا الکی عیب نزار …خیلی اپدیت هیجان انگیزی بود برای من..اصلا هم مشکلات شما رو نداشتم…

  9. نعمت می‌گوید

    هر کی نوت 5 رو به اندروید ۷ ابدیت کنه خودش بیچاره کرده
    من الان اندروید نوت ۵ که دارم رو به اندروید ۷ ارتقا دادم به چه کنم چه کنم افتادم
    کلی باگ داره
    اندروید رو هم از طریق خود ota گوشی ارتقا دادم
    قبلا گوشیم هیچ وقت هنگ نمی گرد ولی الان خیلی کند کار می کنه بعضی مواقع باید دوبار رو یک ایکون بزنم کار کنه
    قسمت ترجمه سریع هم که به گوشی اضافه شده علنا بی فایدس چون با اینکه به اینترنت وصل هستم همش میگه شبکه در دسترس نیست و یا استخراج متن ممکن نیست تازشم گزینه فارسی رو نداره
    تعویض زبان هم کلا سخت سخت دیگه مثل قبل نمی تونم با یک کلیک زبان گوشیم رو عوض کنم برای اینکار مثلا اگه زبان گوشیم فارسی باشه بخوام انگلسیش کنم اول باید زبان انگلیسی رو اضافه کنم بعد اینکه زبان انگلیسی رو اضافه کردم بازم زبان گوشیم تغییری نمی کنه و حتی گزینه ای وجود نداره که زبان انگلیسی رو به ردیف بالاتر یعنی پیش فرض ببرم و به این خاطر مجبورم زبان فارسی رو کلا حذف کنم تا زبان گوشیم فارسی بشه
    و اگه دوباره بخوام زبان گوشیم فارسی بشه باید دوباره همون مراحل رو طی کنم.
    تنها چیزی که کمی خوب به نظر می رسه گزینه فیلتر نور آبی هستش
    حالا کلی مشکل دیگه حتما داره که من تو این یک ساعتی که گوشیم رو به اندروید 7 ارتقا دادم اینا رو بیشتر به چشمم اومد.