این افزونه کروم تبلیغات را با آثار هنری جایگزین می‌کند!

افزونه‌های زیادی برای مرورگرهای محبوب به منظور حذف تبلیغات و بنرها وجود دارد اما اگر به هنر علاقمند هستید شاید Artifier بهترین آن ها باشد.

0

این افزونه به جای این‌که صرفاً تبلیغات را حذف کند آن‌ها را با آثاری هنری از نمایشگاه هنر Bombay Sapphire جایگزین می‌کند. در واقع افزونه با همکاری همین جشنواره برای اطلاع و تبلیغ آثار هنری و هنرمندان همین نمایشگاه توسعه داده شده و به این ترتیب نباید انتظار آثاری از ون‌گو یا پیکاسو را داشته باشید اما به هر حال آثار هنری بسیار زیبایی را به جای تبلیغات آزاردهنده خواهید دید.

ایده این افزونه برای اولین بار از Bombay Sapphire و علاقمندی این سازمان برای نمایش این آثار هنری به مخاطبان بیشتر به خصوص افراد در فضای مجازی به وجود آمد و سپس تصمیم گرفته شد تا چنین افزونه‌ای ایجاد شود. افزونه Artifier را می‌توانید از فروشگاه کروم به رایگان دریافت کنید.

appnet-chrome-store

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.