اپ‌نت: نصب دو نسخه از اپلیکیشن‌ها با App Cloner

برای داشتن چند نسخه از یک برنامه و ایجاد چند حساب کاربری متفاوت در اپلیکیشن‌های مختلف کافی‌ست اپلیکیشن App Cloner را روی سیستم اندرویدیتان نصب کنید. بسیاری از برنامه‌ها را با این اپ می‌توان کپی کرد و مورد استفاده قرار داد.

3

همان‌طور که می‌دانید درصورت نصب نسخه جدیدی از هر برنامه، دستگاه به‌صورت خودکار آن را روی نسخه قبلی نصب می‌کند و به‌عبارتی جایگزین و یا Replace می‌شود، مسئله دیگری که وجود دارد اینست که گاهی لازم است در برنامه‌هایی مثل واتس‌اپ، تلگرام و سایر اپ‌های ارتباطی بیش از یک حساب کاربری ایجاد شود. برای این امر می‌توان هربار از یک حساب خارج شد و با مشخصات دیگری وارد حساب بعدی شد، ولی انجام این کار با شیوه ساده‌تری نیز امکان‌پذیر است. با نصب App Cloner می‌توان از هرکدام از اپ‌های دلخواه یک کپی درست کرد، برای آن مشخصات ظاهری منحصربفردش را ایجاد نمود و سپس در این راستا مورد استفاده قرار داد.

app-cloner

برای انجام این کار از قسمت لیست اپ‌های نصب شده اپ موردنظر را انتخاب نموده برای آن نام جدید گذاشته و مشخصات جدید را نیز در صورت لزوم وارد نمایید. درقسمت آیکون می‌توان با اعمال تغییراتی در آیکون اصلی مثل چرخاندن و یا تغییر رنگ برای نسخه جدید آیکونی منحصربه‌فرد ایجاد کرد. بعضی تنظیمات قابل تغییر در این اپ شامل موارد زیر می‌باشند:

  • حذف آیکون ویجت و لانچر
  • قابلیت ایجاد Backup از برنامه‌ها
  • غیرفعال کردن تنظیمات پیش‌فرض
  • امکان گذاشتن رمزعبور برای اپ
  • قابلیت ذخیره کردن و به‌اشتراک گذاری نسخه جدید
  • بررسی میزان مصرف اینترنت
  • غیرفعال کردن شروع خودکار
  • امکان تغییر زبان پیش فرض

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ahmad می‌گوید

    با سلام آیا این برنامه app cloner در گوگل پلی جز اپلیکیشن هایی هست که برای کاربران ایرانی تحریم و غیرقابل استفاده هست و برای نصب اون باید با دور زدن تحریم ها از گوگل پلی نصب کنیم؟ چون من هر چی در گوگل پلی جستجو زدم این برنامه نیومد چون شما اطلاعات تون بیشتره گفتم از شما بپرسم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      لینک دانلود مستقیم هم داخل مطلب هست استفاده کنید

  2. صفورا می‌گوید

    ممنون
    از همون روز که کامنت گذاشتم پای مطلب میت نه دنبال همچین برنامه ای بودم. خوبه حالا میریم برای دو تا تلگرام