از این پس می‌توانید بدون نیاز به اکانت از اسکایپ استفاده کنید

مایکروسافت روز گذشته از قابلیت جدید نسخه تحت وب اسکایپ پرده برداشت که امکان استفاده از این پیام‌رسان بدون نیاز به‌پیش ثبت نام را به ارمغان می‌آورد.

0

اگرچه در حال حاضر کاربران برای استفاده از تقریباً تمامی سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین بایستی یک اکانت ایجاد کنند، با این حال مایکروسافت بر این عقیده است که ساخت اکانت که در بسیاری از مواقع مستلزم احراز هویت از طریق وارد کردن شماره همراه یا ایمیل است، برای استفاده از خدمات اسکایپ ضرورتی ندارد.

امروز ما از اعلام دسترسی راحت‌تر تمام افراد به اسکایپ هیجان زده‌ایم. کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام یا حتی دانلود اپلیکیشن اسکایپ، از قابلیت‌های آن استفاده کرده و به عنوان یک مهمان، چت، تماس صوتی یا ویدیویی سریع بدون با دیگر دوستانان برقرار کنند. شما اکنون بدون طی کردن مراحل پیچیده‌ای، می‌توانید با هرکسی در جهان به صورت رایگان ارتباط ویدئو داشته باشید

بر این اساس اگر هم‌اکنون به صفحه اصلی وب‌سایت اسکایپ مراجعه کنید، با دو گزینه دریافت اپلیکیشن سازگار با دستگاه خود و یا آغاز گفتگو بدون نیاز به ساخت اکانت رو به رو خواهید شد.

skype_for_web_guest_story_1479198756588

با انتخاب گزینه دوم، ابتدا از شما خواسته خواهد شد که یک نام برای آغاز گفتگو ایجاد کنید. پس از ایجاد محیط گفتگو، یک لینک دعوت به گفتگو در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌توانید آن را برای دوستانتان ارسال نمایید. کار همین‌جا تمام شده و فردی که بر روی لینک شما کلیک می‌کند، مستقیماً به محیط گفتگو ایجاد شده توسط شما منتقل خواهد شد.

این قابلیت صرفا در نسخه تحت وب اسکایپ قابل دسترس بوده و امکاناتی همچون ارسال پیام متنی، برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال فایل تا حجم 300 مگابایت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.اتاق گفتگوی ایجاد شده توسط این روش حداکثر میتواند میزبان 300 نفر در حالت چَت متنی و 28 نفر در حالت برقراری تماس صوتی یا تصویری باشد؛البته مطالب ارسال شده در این اتاق‌های گفتگو هیچگاه ذخیره نشده و بعد از 24 ساعت به طور کلی حذف خواهد شد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.