آموزش دانلود و استفاده از اینستاگرام در ویندوز ۱۰

اگر قصد دارید بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود از اینستاگرام استفاده کنید بهترین راه نصب اپلیکیشن ویندوز 10 آن است. در این مطلب نحوه نصب، ارسال تصاویر و استفاده از اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

85
توجه: اپلیکیشن اینستاگرام فقط با ویندوز 10 سازگار است و امکان نصب آن روی ویندوز 7، 8، 8.1 یا سایر نسخه‌ها وجود ندارد.
نکته: برای دانلود اینستاگرم روی ویندوز 10 به یک اکانت مایکروسافت (Outlook، Live یا Hotmail) احتیاج دارید. پس اگر چنین اکانتی ندارید ابتدا باید یک اکانت ایجاد کنید.
برای ارسال تصاویر در اینستاگرام باید از این روش جانبی مرورگر استفاده کنید.

آموزش دانلود اینستاگرام برای ویندوز 10

اپلیکیشن رسمی اینستاگرام مدتی است در فروشگاه ویندوز استور قرار گرفته است. متأسفانه به علت تحریم‌ها استور مایکروسافت برای کاربران ایرانی باز نیست و با پیغام خطای زیر روبرو خواهید شد:

windows-store-error

برای دسترسی به ویندوز استور باید منطقه سکونت خود را از تنظیمات ویندوز به ایالات متحده آمریکا تغییر دهید. برای این‌کار کلید استارت را فشار داده و عبارت Region را تایپ کنید. سپس از زبانه Location بخش Home location را روی United States تنظیم کنید.

change-region-windows-10

حالا می‌توانید با جستجوی Store در استارت وارد فروشگاه ویندوز شده و در بخش جستجوی آن Instagram را سرچ کنید. راه ساده‌تر استفاده از دکمه پایین برای مراجعه به صفحه اینستاگرام در ویندوز استور است.

appnet-windows-store

windows-store-sign-in

پس از دریافت اینستاگرام کافیست آن را باز کنید و اگر از کاربران اینستاگرام هستنید بر روی Sign in کلیک کنید و اگر اکانت ندارید Sign up کنید. رابط کاربری اینستاگرام در ویندوز 10 کاملاً مشابه نسخه گوشی‌های هوشمند اندرویدی یا آیفون است. به این ترتیب می‌توانید به راحتی تصاویر را ببینید، نظرها را بخوانید، کامنت بگذارید، لایک کنید و …. اما برای قرار دادن تصویر باید به روش دیگری عمل کنید.

instagram-windows-10

آموزش قرار دادن تصاویر در اینستاگرام از کامپیوتر (ویندوز 10)

به‌روزرسانی: متاسفانه در نسخه‌های اخیر تنها می‌توانید تصاویر را از طریق دایرکت ارسال کنید. برای ارسال تصاویر از این روش استفاده کنید.

در اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز 10 خبری از دکمه دوربین برای قراردادن تصویر نیست (مگر از تبلت‌های دارای دوربین استفاده کنید). برای رفع مشکل کافیست تصویر مورد نظرتان را با اپلیکیشن photos ویندوز 10 باز کنید. برای این‌کار روی فایل عکس راست کلیک کرده و از منوی open with گزینه photos را انتخاب کنید.

open-with-photos

instagram-windows-10-share

حالا با فشار دادن دکمه به اشتراک گذاری یا share در بالای صفحه و instagram وارد اینستاگرام خواهید شد و تمامی ابزار ویرایش عکس نیز به صورت عادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

instagram-windows-editor

توجه: در حال حاضر امکان قرار دادن پست و استوری‌ها در این اپلیکیشن وجود ندارد و تنها می‌توانید تصاویر را از طریق دایرکت ارسال کنید

آموزش‌های مفید اینستاگرام:

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

85 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    خوب مرسی : باید حتما کلمه قابل نصب رو بنویسن

  2. فرهان می‌گوید

    سایت شما بهترینه مرسی بابت این مطلب فوق العاده.