اپ‌نت: بازی هدایت جریان «الکتریسیته»

بازی ایرانی الکتریسیته مغز شمارا به چالش می‌کشد. بازی پازلی و معمایی که با موسیقی متن مهیج خود یک تجربه لذت‌بخش از بازی‌‌های پازلی را درفضایی متفاوت برایتان به ارمغان می‌آورد.

0

این بازی از مراحل مختلفی تشکیل شده که بازیکن با طی هر مرحله که خود نیز دارای قسمت‌های مختلف است به مراحل بعد راه می‌یابد. مراحل از استیل شروع شده در ادامه به برنز و سپس نقره و در نهایت باید از مرحله طلا عبور نماید. که البته مرحله آخر هنوز به این نسخه از بازی اضافه نشده و به‌زودی شاهد آن خواهید بود.

electrisite

روند بازی به این گونه است که در هر مرحله باید هر شش‌ضلعی را طوری بچرخاند تا سیم‌ها در مسیر یکدیگر قرار بگیرند و جریان الکتریسیته را از مبدا به هر یک از لامپ‌ها انتقال دهند. این انتقال و حرکت‌ها باید در کمترین تعداد ممکن حرکت صورت بگیرد چرا که اگر تعداد حرکات زیاد شود در نهایت بازیکن موفق به دریافت هر سه ستاره ستاره‌ها نمی‌شود. البته مانند سایر بازی‌های این سبک با دریافت تنها یک ستاره نیز می‌توان وارد مرحله بعد شد. در این بازی المان زمان محدودیتی برای بازیکن ایجاد نمی‌کند و تنها با فکر و هوشمندی باید مراحل را طی کند.

از جمله مزایای بازی می‌توان به سادگی و سازگاری با اکثر گوشی‌ها و از معایب آن هم به تازگی نداشتن گیم‌پلی و ایده و همچنین گرافیک نه‌چندان خوب برای گوشی‌های با وضوح بالا اشاره کرد.

این بازی را می‌توانید به رایگان از کافه‌بازار دانلود کنید.

appnet-bazaar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.