این احتمالاً اولین تصویر از موتو ایکس 2017 موتورولا است

در حالی که هفته گذشته اطلاعاتی در رابطه با احتمال توقف فروش گوشی‌هایی که برند مستقیم لنوو به بازار عرضه می‌شوند منتشر گردید، امروز نیز برخی منابع نزدیک به این شرکت چینی اعلام کرده‌اند که لنوو  قصد دارد تمرکز خود را بر گسترش و عرضه محصولات بیشتری تحت سری “موتو ” موتورولا معطوف کند.

0

چندی پیش لنوو گزارش مالی سه ماه سوم سال 2016 خود را منتشر کرد که با توجه به آن، فروش محصولات سری “موتو” موتورولا دست کم 40 درصد رشد داشته است. موتورولا همچنین اعلام کرده گوشی موتو ایکس 1.06 میلیون دستگاه فروش داشته و پیش‌بینی می‌کند فروش این گوشی در مجموع برای سال اول عرضه به 3 میلیون دستگاه برسد.

در سوی دیگر از آنکه گوشی‌هایی برند لنوو در سال‌های اخیر نتوانسته‌اند فروش خوبی را در بازار تجربه کنند، شرکت چینی در نظر دارد به زودی فروش این محصولات را متوقف کرده و به جای آن تولید محصولات برند محبوب “موتو ” موتورولا را افزایش دهد.

در همین ارتباط صبح امروز تصویری از فریم فلزی یکی از گوشی‌های جدید موتورولا با ظاهری شبیه سایر محصولات سری موتو به بیرون درز پیدا کرد که برخی از آن به عنوان موتو ایکس 2017 یاد می‌کنند.

moto-x-2017-leak

برند موتو ایکس که برای اولین بار در سال 2013 شاهد معرفی آن از سوی موتورولا بودیم، در سال گذشته با خانواده جدید و ماژولار موتو زد جایگزین گردید، از این رو هنوز مشخص نیست که شرکت چینی بار دیگر به چه منظور خواهان بازگرداندن گوشی‌های موتو ایکس به بازار است. به هر حال اگر این تصویر صحت داشته باشد، شاهد آن هستیم که در طراحی موتو ایکس 2017 به وضوح از سری موتو زد الگوبرداری شده، به طوری که این محصول نیز احتمالاً از ماژول دوربین گرد و برآمده در قاب پشتی بهره می‌برد.

علاوه بر این هرچند هیچ نام دیگری به جز لوگوی موتورولا در قاب پشتی این محصول که از بدنه‌ای تمام فلزی بهره می‌برد، مشاهده نمی‌شود با این حال منبع خبر معتقد است که موتو ایکس 2017 دارای مشخصاتی همچون پردازنده‌ هشت هسته‌ای MT6755 مدیاتک با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی و نمایشگری با رزولوشن QHD است.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.