ببینید: تصاویر نسخه آزمایشی گوشی ماژولار پروژه آرا

گوگل پروژه گوشی ماژولار هوشمند آرا را در حدود دو ماه پیش لغو کرد و دست بسیاری از توسعه‌دهندگان و خریداران احتمالی را در پوست گردو گذاشت. بااین‌وجود گروه Phandroid موفق شد به یک نسخه توسعه‌دهنده پروژه آرا با شماره مدل A8A01 دسترسی پیداکرده و عکس‌های خوبی از آن بگیرد.

3

گوشی هوشمند پروژه آرا (A8A01)، از تراشه اسنپ‌دراگون 810 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. در جلوی گوشی، صفحه‌نمایش 5.46 اینچی با رزولوشن 1080p و LCD نوع TFT قرارگرفته است. در پشت‌گوشی هم ماژول‌های دوربین 2.1 مگاپیکسلی و باتری 3450 میلی‌آمپری نصب‌شده‌اند.

گوشی A8A01، نسبتاً ضخیم و سنگین است چراکه 12.5 میلی‌متر قطر و 190 گرم وزن دارد. بااین‌وجود حسگرهای زیادی مثل GPS، فشارسنج هوا، حسگر نور، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، شتاب سنج، حسگر مغناطیس، حسگر فشار و جاذبه زمین را در آن قرار داده‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. بهرادفعلی می‌گوید

    ضخامت این گوشی منو برد به دهه ی سری گوشی های نوکیا N-97 و گوشی های نخستین موبایل همچون آلکاتل و اریکسون.

  2. محمدحسین می‌گوید

    12.5 ضخامت میدونی یعنی چی؟یا حضرت اجُر !!

    1. حمید می‌گوید

      نوکیا 108 ضخامتش 13.5 هست، پس چندان ضخیم نیست، میشه باهاش کنار اومد