گزارش فارنت از افتتاح بزرگترین مرکز مشتریان و خدمات موبایل سامسونگ

شرکت سامسونگ امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه اولین مرکز مشتریان Premium Service Center خود را در پاساژ چارسو در تهران افتتاح کرد.

1

به گفته سامسونگ این بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز خدمات مشتریان موبایلی در ایران است که نه‌تنها خدمات پس از فروش در آن با سرعت و کیفیت بالاتری برگزار خواهد شد بلکه خدمات دیگری نیز برای رفاه مشتریان در این مرکز عرضه می‌شود.

samsung-customer-service-center-1

samsung-customer-service-center-2

بخش ورودی این مرکز که در طبق منفی یک پاساژ چارسو واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ در تهران واقع شده است به بخش فروش گوشی، اطلاعات در مورد گوشی‌ها و همچنین عرضه لوازم جانبی اختصاص دارد. در این مرکز همچنین مراجعه‌کنندگان می‌توانند به صورت رایگان از تجربه واقعیت مجازی هدست Gear VR سامسونگ در جایگاه‌های ویژه بهره‌مند شوند.

samsung-customer-service-center-3

خدمات پس از فروش این مرکز برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بوده و تمامی گارانتی‌های معتبر سامسونگ از جمله مایکروتل، سام سرویس، هماهنگ و همراه سرویس خاورمیانه را شامل خواهد شد و کاربران تمامی این شرکت‌ها قادر خواهند بود از خدمات این مرکز از جمله خدمات نرم‌افزاری، ارتقا و تعمیرات بهره‌مند شوند.

samsung-customer-service-center-7

در بخش ویژه‌ای از این مرکز همچنین امکان دریافت خدمات سرویس سریع نیز وجود خواهد داشت؛ در این بخش سامسونگ با حذف مرحله پذیرش کاربر را مستقیماً با متخصصین تعمیر محصولات رودررو می‌کند تا حتی خدمات سخت‌افزاری نیز در صورت امکان در کمتر از یک‌ساعت و جلوی دید مراجعه‌کننده و در صورت درخواست با ارائه توضیحات انجام شود. در هنگام انتظار همچنین می‌توان از سالن نشیمن مجهز به شارژر بی‌سیم و با‌سیم نیز بهره گرفت.

samsung-customer-service-center-5

samsung-quick-service

در بخش دیگری از این مرکز که اتاق آموزش نام دارد مراجعه‌کنندگان می‌توانند بسته به نیازشان از آموزش‌های ابتدایی یا پیشرفته‌تر در مورد گوشی‌ها و تبلت‌ها بهره‌مند شوند. سامسونگ قصد دارد برنامه‌های مختلفی را در این اتاق اجرا کند که از چند ساعت قبل در پاساژ اعلام شده و علاقمندان قادر خواهند بود تا به موقع در جلسات حاضر شوند.

samsung-customer-service-center-4 samsung-customer-service-center-6

به گفته سامسونگ این مرکز دومین مرکز خدمات پریمیوم مشتریان در خاورمیانه است که در آن سعی شده زمان انجام خدمات کاهش یافته و کیفیت نیز بالاتر برود. همچنین به لطف اتاق آموزش و بهره‌گیری از تجربه واقعیت مجازی Gear VR و البته کارشناسان سامسونگ قادر خواهید بود با انواع محصولات سامسونگ موبایل آشنا شوید. در این مرکز 20 متخصص سامسونگ وظیفه انجام خدمات مختلف را برعهده خواهند داشت و حتی اگر محصولی بدون گارانتی خریداری کرده باشید امکان دریافت خدمات خارج از گارانتی وجود دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mehdi می‌گوید

    اگر این مرکز خدمات بتواند کار خود را به درستی انجام دهد قطعا در بالا رفتن فروش بخش گوشی های تلفن همراه سامسونگ در ایران کمک زیادی خواهد کرد