کنسول خاطره‌انگیز سگا جنسیس دوباره تولید خواهد شد!

شرکت سگا و کنسول سگا یکی از نوستالژیک‌ترین خاطرات کودکی ماست. این کنسول 16 بیتی، با بازی‌های جذابش روزهای ما را پر می‌کرد و تنها سرگرمی جذابی بود که شاید برخی از ما در خانه‌هایمان داشتیم و برخی دیگر در خانه دوستان و فامیل آن را تجربه می‌کردیم. حال کمپانی سگا اعلام کرده که قرار است کنسول سگا جنسیس را دوباره تولید کند.

0

نسل جدید فرصت این را نداشتند که کنسول‌های قدیمی همچون آتاری یا سگا را تجربه کنند، تجربه‌ای که حال مطمئنا جذاب نخواهد بود اما حس نوستالژیک آن یادآور خاطرات شیرین است. بازی‌هایی همچون سونیک و شورش در شهر یا استریت فایتر همگی جزو بازی‌هایی بودند که  هیچ‌گاه از خاطر ما فراموش نخواهند شد. اما خبر خوش این است که سگا جنسیس قرار است دوباره تولید شود و به بازار بازگردد.

سگا چند سالی بود که صنعت سخت‌افزار را کنار گذاشته بود و روی نرم‌افزار و تولید بازی تمرکز داشت. اخیرا نیز بازی‌هایی همچون یاکوزا از تولیدات این شرکت هستند. اما حال این شرکت دوباره به صنعت سخت‌افزار قدم گذاشته و قرار است به این صنعت بازگردد. البته فکر نکنید که سگا جنسیس قرار است یک محصول فوق‌العاده قوی و تازه باشد که قدرت مقابله با کنسول‌هایی همچون پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را داراست. نه، قضیه این است که کمپانی TecToy که یکی از همکاران رسمی و لایسنس شده سگا است و در برزیل قرار دارد قصد دارد تا این کنسول را دوباره تولید کند. این شرکت در طی سال‌های طولانی، وظیفه تولید محصولاتی همچون Mega System یا Mega Drive را که در آمریکا با نام سگا جنسیس شناخته می‌شود را داشته است. این شرکت حال قصد دارد تا نسخه‌ای محدود از این کنسول را تولید کند که یادآور روزهای گذشته باشد و این‌که این محصول در ایام قدیم چگونه بوده است.

این کنسول با یک درگاه کارتریج عرضه می‌شود که دقیقا همانند نسخه‌های قدیمی است و این بدین معناست که اگر کارتریج قدیمی دارد و آن گوشه و کنار انبارتان افتاده و سالم است می‌توانید بازی‌های قدیمی را دوباره اجرا کنید. این کنسول دقیقا همانند کنسول قدیمی است و تمامی سخت‌افزارش دقیقا همان‌گونه خواهد بود.

همچنین در داخل جعبه این محصول کنترلر سه دکمه کلاسیک کنسول عرضه خواهد شد و 22 بازی کلاسیک قدیمی در داخل حافظه دستگاه ذخیره شده که می‌توانید آن‌ها را اجرا کنید و خاطره‌بازی کنید. انتظار می‌رود که این محصول حوالی خرداد یا تیر ماه سال دیگر عرضه شود و اگر علاقه‌مند به خرید این کنسول خاطره‌انگیز هستید می‌توانید با قیمت 138 دلار آن را پیش‌خرید کنید و منتظر رسیدن آن باشید.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.