کوالکام عرضه یک گوشی از وان‌پلاس با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را تأیید کرد

خبرها از عزم وان‌پلاس برای عرضه یک گوشی تراز اول حکایت دارد، کوالکام به عنوان سازنده پردازنده‌های اسنپ‌دراگون، عرضه یک گوشی از وان‌پلاس با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ را تأیید کرد.

0

شایع شده است که وان‌پلاس گوشی هوشمند جدیدی را با نام OnePlus 3T در دستور ساخت دارد، کوالکام هم که چیپست‌های پرافتخار اسنپ‌دراگون را می‌سازد از حضور چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۲۱ در این گوشی احتمالیِ وان‌پلاس خبر داد. بر اساس آنچه تاکنون از این گوشی به بیرون منتشر شده است این گوشی مراحل ساخت و طراحی خود را پشت سر گذاشته است و وان‌پلاس قرار است عزیزدرانه جدید خود را در تاریخ ۲۴ آبان‌ ماه رونمایی می‌کند.

گفته می‌شود که وان‌پلاس 3T از صفحه‌نمایشی با ابعاد ۵.۵ اینچ بهره می‌برد، رزولوشن این صفحه‌نمایش نیز فول اچ‌دی خواهد بود، به لحاظ قطعات سخت‌افزاری، در کنار پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۲۱، شاهد ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهیم بود. یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری نیز در دل وان‌پلاس 3T جا خوش خواهد کرد.

انتظار می‌رود این قطعات سخت‌افزاری قدرتمند را سنسور جدید IMX395 سونی همراهی کند، این سنسور عکس‌هایی با وضوح ۲۰ مگاپیکسل می‌گیرد، لنز سنسور ذکر شده نیز از نوع f/1.7 می‌باشد. در کنار این امکانات سخت‌افزاری چشم‌گیر به لحاظ نرم‌افزاری هم وان‌پلاس برای گوشی هوشمند 3T خود چیزی کم نخواهد گذاشت و این محصول در زمان عرضه به اندروید نوقا مجهز خواهد بود.

به لحاظ قیمت نیز انتظار می‌رود وان‌پلاس 3T قیمتی برابر با ۴۷۹ دلار داشته باشد، به این ترتیب، وان‌پلاس 3T حدود ۸۰ دلار از وان‌پلاس ۳ گران‌تر خواهد بود. خوشبختانه از آنجایی که حدود یک هفته زمان تا رونمایی این محصول نمانده است، هواداران محصولات وان‌پلاس مدت زمان زیادی را برای وان‌پلاس 3T در انتظار نخواهند بود.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.