بررسی بازی موبایل ایرانی جنگ کهکشانی

به طور یقین سبک بازی استراتژی یکی از محبوب‌ترین سبک بازی‌های حال حاضر است. بازی جنگ کهکشانی عنوانی در سبک بازی استراتژی است که به تازگی طرفداران بسیاری را توانسته مجذوب خود کند. در ادامه با بررسی این بازی در فارنت همراه باشید…

10

وقتی صحبت از بازی‌های استراتژی می‌شود، به صورت ناخودآگاه ذهنمان معطوف بازی‌های قدیمی کامپیوتر می‌شود که برای چندین سال ما را به بهترین نحو سرگرم و حتی در مواردی معتاد کردند. چهار یا پنج سال پیش بود که بازی جذاب Clash of Clans یا جنگ قبیله‌ها، ذهنیت ما را نسبت به این سبک بازی کاملا عوض کرد و آن را به طور وسیعی در پلتفرم موبایل گسترش داد. اکنون از هر شخصی سوال کنید دست کم اسم این بازی و سبک استراتژی را شنیده و بدین شکل راه برای عرضه بازی‌های بیشتری در این سبک برای گوشی‌های هوشمند باز شد. در این مطلب به بررسی یکی از همین بازی‌ها می‌پردازیم که توانسته نظر بازیکنان را به خود جلب کند و پیشرفت خوبی داشته باشد.

mobile-game-galaxy-control-review-76573443

در بازی جنگ کهکشانی که نام دیگر آن Galaxy Control است، هدف بسیار ساده است. شما باید کنترل یک سیاره را به دست بگیرد، آن را به بهترین نحو ممکن آماده‌سازی و آباد کنید و نیروهای خود را برای فتح دیگر سیارات تعلیم دهید اما به هیچ وجه رسیدن به این هدف ساده نیست و باید در این مسیر با افراد بسیاری به رقابت بپردازید. در حال حاضر در بازی جنگ کهکشانی دو منبع وجود دارد؛ Mineral یا کهربا و اورانیوم که برای ساخت و ساز و تعلیم نیروها به این دو منبع نیاز خواهید داشت. Redmin یا الماس‌های قرمزرنگ نیز در بازی بسیار مهم هستند که از راه‌های مختلفی می‌توانید آن را به دست آورید یا خرج کنید. الماس می‌تواند برای خرید منابع یا افزایش سرعت ساخت و ساز به کار رود. در این میان راهنمای بازی، کَتی، دستورالعمل‌های بسیار مفیدی برای شما دارد تا بتوانید هرچه سریعتر با شرایط بازی آشنا شوید.

ربات‌های کارگر، وسیله‌های مهمی به شمار می‌روند که سرعت پیشرفت شما در بازی به تعداد و استفاده بهینه از آن‌ها بستگی دارد. افرادی که با بازی‌های استراتژی و به خصوص کلش آف کلنز آشنا هستند، خیلی زود با بازی هماهنگ شده و در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرند تا سطح خود را سریع ارتقا دهند. در بخش ساخت و ساز یا فروشگاه می‌توانید اقدام به ساخت موارد و ساختمان‌های متفاوتی نمایید. از قسمت سپر می‌توانید امنیت مقر فرماندهی خود را برای مدتی مشخص تعیین کنید یا با استفاده از قسمت دفاع و ارتش توانایی نظامی خود را افزایش دهید. مواد منفجره نیز می‌تواند در هنگام حملات دشمن بسیار کارساز باشند. البته در صورتی که منبع و الماس اضافی دارید، سری به بخش دکوراسیون هم بزنید تا مقر فرماندهی تحت هدایت خود را به زیبایی تزئین نمایید.

mobile-game-galaxy-control-review-34234324

دوربین بازی به خوبی شما را در نظارت بر جنگ‌ها و پایگاه خود یاری می‌کند و در جهت‌های مختلفی می‌توانید از آن بهره بگیرید. در بازی علاوه بر دستیار خود یعنی کتی، چهره‌های دیگری نیز به درک بهتر شما از بازی کمک خواهند نمود، چه دوست چه دشمن. از نظری بصری بازی چیزی کم ندارد و نمی‌توان انتظار بیشتری نیز داشت چون با یک بازی موبایل طرف هستیم نه یک انحصاری پلی‌استیشن. ربات‌ها و ساختمان‌ها از جزئیات خوبی برخوردار هستند و گوشی شما با دارا بودن 1 گیگابایت حافظه رم می‌تواند به خوبی از پس اجرای آن برآید. صدا و موسیقی‌های بازی نیز به زیبایی حس فرماندهی یک مقر فضایی را به شما القا می‌کنند و در این زمینه کم و کاستی ندارد. در کل در دو زمینه جلوه‌های بصری و موسیقی، بازی سطح قابل قبولی دارد و نمی‌توان به آن خرده‌ای گرفت.

mobile-game-galaxy-control-review-3545656

در نهایت اگر به بازی‌های استراتژی علاقه داشته و مشکلی با اعتیاد به آن ندارید، قطعا بازی جنگ کهکشانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر تجربه‌های زیادی در این سبک بازی داشته باشید، در ابتدا ممکن است آن را تکراری و خسته‌کننده فرض کنید اما مقداری صبر کرده و به پیشرفت در آن بپردازید، تغییرات و برتری‌های این بازی خود را به شما نشان خواهند داد.

appnet-bazaar

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. Roh می‌گوید

    گوشی سامسونگ داشتم لول بالا هم هستم چجثری همین اکانتم و منتقل کنم به گوشی ایفونم؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      با توسعه دهندگان بازی تماس بگیرید

  2. Roh می‌گوید

    واسه گوشی ایفون بازی و میشه منتقل کرد

  3. Dokgo می‌گوید

    سلام
    من چطور میتونم به گروه ها ملحق بشم یا گروه بزنم لطفا کمکم کنید
    جواب رو تو تلگرام به آیدی زیر بفرستین ممنون
    💫🌈
    @viinchenzo

  4. Sahar می‌گوید

    سلام چطور میشه لباس سفینه یا قهرمان یا قطعات کارت گرفت

  5. مجید می‌گوید

    سلام حدود ۳ ساله بازی میکنم جنگ کهکشانی رو ولی گوشیم فلش خورده بازیم سیو نشده خواهشا یه راه حلی نشون بدین

  6. علی می‌گوید

    سلام من دوتا اکانت دارم میخوام برم اون یکی اکانتم میگه گوگل پلی قطع میباشد چیکار کنم برم اون یکی بازی کنم کمکم کنین به ایمیلم مشکلشو بفرستین

  7. alimomo می‌گوید

    من عاشق بازی هستم لولم هم ۷۵ هستش خدایش آخرت بازیه فقط نمیدونم چطور بازیو سیو کنم

  8. وحید می‌گوید

    چطوری بازی به گوشی دیگه انتقال بدم

    1. مصطفی می‌گوید

      سلام اگر سرویسهای گوگل بروز باشه اول با گوشی قدیمی به گوگل متصل بشید بعد با گوشی جدید همون جیمیل و وارد کنید و همون طور دو باره به گوگل متصل بشی یک پیغام تعقیر کاربری میاد و اکانت مورد نظرتو انتخاب کن همین اگه بازی متصل نشد یا سرویس گوگل مشکله بروزش کن یا بازی و پاک کن ودوباره نصب کن اکانت بازی با این کار پاک نمیشه بعد از نصب مجدد دوباره همون بازی میاد