درز تصاویر رندر شده جدید گوشی HTC Bolt این بار در رنگ مشکی!

در راستای شایعات و تصاویر منتسب از پیش درز کرده به گوشی بالا رده بعدی اچ‌تی‌سی که اکنون با نام HTC Bolt شناخته می‌شود، ساعاتی پیش نیز تصاویری رندر شده از نسخه مشکی رنگ آن منتشر گردید که دیگر جای هیچ ابهامی در رابطه با ویژگی‌های ظاهری این محصول باقی نمی‌گذارد.

1

تصاویر منتشر شده توسط وب‌سایت Techno Buffalo، نشان می‌دهد که بالا رده بعدی اچ‌تی‌سی علاوه بر مدل نقره‌ای، در رنگ‌های مشکی و سفید نیز به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، در طراحی ظاهر گوشی HTC Bolt به شکل غیر قابل انکاری از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی 10 الگو برداری شده است، با این حال سخت افزار این دو کمی متفاوت است.

در هر حال بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که این گوشی هوشمند با بدنه آلومینیومی خود از صفحه نمایش 5 اینچی 1080p به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و در قاب جلویی مطابق معمول شاهد حضور دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی به همراه سنسور سنجش نور محیط در بالای قاب و دو دکمه خازنی به همراه حسگر اثر انگشت در پائین قاب هستیم.

از دیگر ویژگی‌های HTC 10 evo که به عنوان اولین گوشی ساخت اچ‌تی‌سی بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا، از بهار سال آینده میلادی راهی بازار خواهد شد می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 810، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو 4K، درگاه USB-C و بلندگوهای محبوب بوم‌ساند اشاره کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    اسنپ دراگون 810 که پردازنده خیلی داغی هست.اچ تی سی یک بار با گذاشتن این پردازنده روی M9 کلی ضرر کرده.چه دلیلی داره که دوباره از این پردازنده استفاده کنه؟استفاده از سه گیگا بایت رم هم دیگه جذابیتی برای کاربرها نداره.به نظر نمیرسه بتونه بازار خوبی داشته باشه.