این‌ها زیباترین پردیس‌های دانشگاهی سراسر دنیا هستند!

یکی از بهترین دوران‌ها برای هر فردی زمانی است که به دانشگاه می‌رود. دانشگاه‌ها همیشه زیبا هستند اما در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از زیباترین دانشگاه‌های سراسر جهان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با فارنت همراه باشید…

4

دانشگاه‌ها زیبا هستند؛ با سالن‌های غذاخوری معرکه، طراحی پیچیده و معماری جذاب، هیچ‌کدام شبیه دیگری نیست و تفاوت بسیاری دارند. اکنون می‌خواهیم نگاهی به زیباترین پردیس‌های دانشگاهی جهان بیندازیم. این دانشگاه‌ها بهت‌آور هستند و با دیدن آن‌ها می‌خواهید که در موردشان بیشتر ببینید. پس به ادامه مطلب توجه کنید، شاید دانشگاهی که رویای رفتن به آن را دارید، در لیست زیر ببینید.

این‌ها 18 دانشگاه از زیباترین و جذاب‌ترین دانشگاه‌های سراسر جهان هستند و امیدوارم از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

دانشگاه UC Berkeley

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_uc-berkeley

دانشگاه UC Berkeley یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی بوده که در شهر برکلی(Berkeley) ایالت کالیفرنیا واقع شده است. از دید مرجع Times of Higher Education World Rankings دانشگاه UC Berkeley به عنوان یکی از 6 برند برتر در بین سایر دانشگاه‌ها انتخاب شده و از نظر Academic Ranking of World Universities نیز مقام 4 را دارد.

دانشگاه Berry College

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_berry-college

Berry College یک کالج هنرهای آزاد خصوصی است که در مونت بری(Mount Berry) واقع در فلوید کانتی(Floyd County) ایالت جورجیا قرار گرفته است. موسس آن خانم مارتا بری(Martha Berry) بوده و در سال 1902 تاسیس شده است. گفته می‌شود که Berry College بزرگ‌ترین پردیس دانشگاهی جهان است و دارای تمامی زیبایی‌های ممکن یک دانشگاه است. از محوطه دلپذیر آن گرفته تا ساختمان‌های زیبایش.

دانشگاه Northwestern University

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_northwestern

Northwestern University یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی است. این دانشگاه فوق‌العاده 124 پایه در مقطع کارشناسی و 145 پایه در مقطع تخصصی ارائه می‌کند! در سال 2015 Northwestern University حدود 13 درصد از داوطلبان شرکت در دانشگاه را پذیرفت که باعث می‌شود این دانشگاه به یکی از پرمتقاضی‌ترین دانشگاه‌های کشور تبدیل شود.

دانشگاه Texas A&M University

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_texas-a-and-m

دانشگاه Texas A & M University یکی از مشهورترین دانشگاه‌ها در بین سایرین است. خاص بودن این دانشگاه در زیبایی مرموز آن است. دانشگاه Texas A & M در بین 20 بنیاد تحقیقاتی برتر آمریکا قرار می‌گیرد. همچنین این بنیاد تاکنون در زمینه‌های مختلف از جمله کلون کردن حیوانات و مهندسی نفت تحقیقات گسترده‌ای به انجام رسانده است.

دانشگاه University of Colorado Boulder

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_colorado-boulder

دانشگاه فوق در شهر بولدر(Boulder) واقع در ایالت کولورادو قرار دارد. این دانشگاه تحقیقاتی عمومی دارای 150 برنامه علمی است و تقریبا 29952 نفر دانشجو پذیرش داشته است. تاریخ این دانشگاه حیرت‌آور است. از میان فارغ التحصیلان این دانشگاه، 12 نفر برنده جایزه نوبل، 9 نفر جایزه MacArthur Fellowship و 18 نفر فضانورد به ثمر رسیده است. دانشگاه بولدر در سال 2010 طی تحقیقات طولانی خود حدود 454 میلیون دلار بودجه دریافت نمود. این‌ها تنها گوشه‌ای از تاریخ دانشگاه بولدر است.

دانشگاه University of Hawaii Manaoa

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_hawaii

کمی به تصویر بالا خیره شوید. زیبایی دانشگاه Hawaii Manaoa وصف‌ناپذیر و به معنی واقعی کلمه یونیک است. به معماری کروی شکل آن توجه کنید و آن رنگین‌کمان جلوه باشکوهی به آن داده است.

دانشگاه Flagler College

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_flagler

Flagler College یکی از بهترین پردیس‌های دانشگاهی موجود در این لیست بوده و تم چوبی آن حقیقتا بسیار تماشایی است. برای مشاهده برنامه‌های فلگلر بهتر است بر روی نام آن در بالا کلیک کرده و خود ببینید که چقدر زود عاشق آن‌ها خواهید شد.

دانشگاه Hamilton College

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_hamilton

همیلتون یکی دیگر از جذاب‌ترین دانشگاه‌های جهان است که در ایالت نیویورک قرار دارد. وفور رنگ‌ها سبب درآمیختن خوشحالی با گوشت و خون شما خواهد شد. به نظر می‌رسد که دانشگاه همیلتون یکی از ضروری‌ترین موارد برای تکمیل شدن این لیست است.

دانشگاه Elon University

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_elon

ظاهرا به زیباترین دانشگاه لیست حاضر رسیده‌ایم و آن دانشگاهی نیست جز دانشگاه Elon. فقط به فواره‌های آب نگاه کنید، عاشقش می‌شوید. این دانشگاه زیبایی، پولداری و جوانی را فریاد می‌زند. اگر بتوان کلمه زیبا را بتوان در دو کلمه توصیف کرد، قطعا عبارت Elon University مناسب خواهد بود.

دانشگاه Kenyon College

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_kenyon

کِنیون زیبایی را با معنی دیگری به ما می‌شناسد. این مرکز کالجی خصوصی برای هنرهای آزاد بوده که در ایالت اُهایو و در سال 1824 تاسیس شده است. این دانشگاه درصد پذیرشی برابر با 23.8% دارد. برای اینکه از برنامه‌ها و پایه‌های این دانشگاه مطلع شوید، بر روی اسم آن در بالا کلیک کرده تا به صفحه اختصاصی دانشگاه وارد شوید. از دیدن آن خوشحال خواهید شد.

دانشگاه Lewis and Clark College

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_lewis-and-clark

کالج Lewis and Clark در شهر بزرگ پورتلند واقع در ایالت اورِگان قرار گرفته است. این کالج برای افرادی است که می‌خواهند در سطح کارشناسی به تحصیل هنر و علم‌های مختلف بپردازند و از جمله شاخه‌های مطالعاتی آن می‌توان قانون، آموزش و مشاوره را نام برد.

دانشگاه Ole Miss

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_ole-miss

دانشگاه میسیسیپی با نام Ole Miss شناخته می‌شود و بدیهی است که در ایالت میسیسیپی آمریکا قرار گرفته است. این دانشگاه چندین برنامه متفاوت ارائه می‌کند که در نوع خود جذاب است و برای اطلاع از آن می‌توانید بر روی نامش در بالا کلکی نمایید.

دانشگاه University of Montana

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_montana

دانشگاه مونتانا که بیشتر با نام کوتاه‌تر UM شناخته می‌شود. این دانشگاه تحقیقاتی عمومی در شهر میزولای ایالت مونتانا قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر بر روی نام آن کلیک کنید.

دانشگاه University of Notre Dame

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_notre-dame

دانشگاه نوتر دام یا بهتر است به صورت ساده‌تر همان نوتر دام آن را صدا زد، دارای دانشکده‌های بسیاری است، از جمله دانشکده هنر و ادبیات، علوم پایه، معماری، مهندسی و تجارت.

دانشگاه University of Oklahoma

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_oklahoma

دانشگاه اوکلاهما به راستی زیباست. این دانشگاه که با نام OU نیز شناخته می‌شود، در شهر نورمن ایالت اوکلاهما قرار گرفته است. OU دارای چندین بخش بزرگ به نام‌های پردیس دانشگاهی نورمن، اصلی، شمالی و جنوبی بوده و همچنین شاهد حضور بخش تحقیقاتی این پردیس دانشگاهی بزرگ نیز هستیم. با چنین دانشگاه وسیعی، قطعا یکی از برندگان قطعی لیست مشخص شده است.

دانشگاه Pepperdine University

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_pepperdine

پپرداین یک دانشگاه مسیحی است. این دانشگاه پایبند به استانداردهای برتر آموزش عالی بوده و مزایایی را ارائه می‌دهد که برای کل زندگی دانشجویان مفید واقع خواهد شد. با کلیک بر روی اسم و رفتن به صفحه این دانشگاه، از برنامه‌هایی که می‌توانید در آن مشارکت کنید، آگاه شوید.

دانشگاه University of Virginia

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_virginia-us

دانشگاه ویرجینیا یک دانشگاه تحقیقاتی است که توسط رئیس جمهور وقت ایالات متحده یعنی توماس جفرسون تاسیس شد. این دانشگاه در شهر شارلوتزویل و ایالت ویرجینیا قرار دارد. نگاهی به برنامه‌های آن بیندازید. مطمئنا از تنوع آن شگفت‌زده خواهید شد.

دانشگاه University of Washington

the-most-beautiful-university-campuses-around-the-world_washington

بهترین همیشه در آخر می‌آید. دانشگاه واشنگتن به معنی واقعی کلمه خارق‌العاده است. این دانشگاه را با اسم U-Dub نیز می‌شناسند. در دانشگاه واشنگتن یکی از برترین دانشکده‌های پزشکی جهان وجود دارد. همچنین این دانشگاه یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های ساحل غربی به حساب می‌آید.

Lifehack

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. x می‌گوید

    پیام نور تبریزم یه کلاس 60 نفری بود نصف کردند به 2 کلاس 40 و 20 نفری

  2. Mehdi می‌گوید

    حالا یه سری هم به دانشگاه‌های ایران بزنید از لحاظ معماری در حد صفر هر وقت با کمبود ساختمان مواجه شدند هر کجا یه جا خالی پیدا کردند یه ساختمانی علم کردند از لحاظ امکانات که دیگه نپرس

  3. تاتن می‌گوید

    دانشگاه پردیس شمال آمل هم زیباست.یکطرف رودخونه یکطرف جنگل داخل هم زیباست

  4. محمدحسین می‌گوید

    من دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل میکردم احمدی نژاد با دانشگاه تهران ادغامش کرد دانشگاهمونو داغون کردند دوسال بعد مجبورشدند از تهران جداش کنند…داستانهای احمدی نژاد تمومی ندادد…