اپ‌نت: خواهران دوقلو Parallyzed

بازی خواهران دوقلوی قرمز و آبی به‌نام Parallyzed در سبک ماجراجویی و دوندگی یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده از طراحی‌های Double Coconut می‌باشد. خواهران دوقلو را همراهی کنید تا از خطرات بازی جان سالم به‌در ببرند و به هدف نهایی خود دست یابند.

0

قرمز نام خواهری است که با وجود علاقه زیاد به خواهرش آبی طی یک اتفاق از سر حسادت او را هل داده و آبی فلج شده و به کما می‌رود. در طی این ماجرا و در جستجوی راهی برای جبران، قرمز متوجه شده که می‌تواند وارد ذهن خواهر شده و به‌جای او فکر کند و سلامتی آبی و رهایی از کما در به‌سلامت گذشتن از مراحل مختلف بازی و رسیدن به انتهای آن است. روند بازی به شکلی است که کاربر هر دو کاراکتر را می‌تواند به‌طور همزمان هدایت کند. با لمس سمت راست تصویر کنترل خواهرها جابجا می‌شوند و با لمس سمت چپ خواهرها به بالا می‌پرند.

parallyzed

درمسیر بازی هردو خواهر به یک شکل حرکت می‌کنند، یکی دربالای تصویر و دیگری در پایین آن و دلیل این که گاهی باید با لمس سمت راست تصویر جای این دو خواهر عوض شود این است که توانایی‌های این دو باهم متفاوت است. موانع بر سر راه قرمز و آبی به‌صورت آتش و به رنگ خود آن‌هاست پس باید برای به‌سلامت گذشتن از هر مرحله کاراکتر را متناسب با رنگ آتش به‌سرعت جابجا کرده ودر مسیر موانع قرار داد. سرعت عمل دراین بازی باعث می‌شود مراحل را به‌خوبی طی کرده درعین حال که از تصاویر و مناظر زیبای طراحی شده در محیطی شبح‌وار و مهیج با گرافیکی عالی نیز لذت می‌برد.

appnet-app-store

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.