این گوشی احتمالاً پاسخ Meizu به گوشی Xiaomi Mi MIX با صفحه نمایش بدون حاشیه است

تولید گوشی‌هایی بدون حاشیه کنار نمایشگر ایده ای است که هرچند طی چند سال اخیر بارها و بارها از سوی شرکت‌های مختلف مطرح گردیده، با این حال به طور رسمی و برای اولین بار شاهد استفاده از آن در پرچم‌دار می میکس شرکت شیائومی که به تازگی معرفی گردیده هستیم.

0

با پیشرفت روزافزون فناوری ساخت پنل های موبایلی، این ایده به سمت و سوی محصولات بسیاری از شرکت‌های سخت‌افزاری کشیده شده است که به تولید گوشی‌هایی بدون حاشیه کناری نمایشگر روی آوردند.

این موضوع نه تنها باعث افزایش جذابیت در ساخت محصولات جدید شده، بلکه می‌تواند تفاوتی محسوس در بین گوشی‌های رایج در بازار که تقریباً همه از یک استایل و شکل و شمایل بهره می‌برند به وجود آورد. در همین حال اگر به خاطر داشته باشید شرکت شیائومی نیز چندی پی از غول سرامیکی می میکس رونمایی کرد که به نمایشگری بدون حاشیه کنار تجهیز شده بود؛ حال در همین راستا امروز تصاویری از گوشی مرموزی منتسب به میزو، دیگر رقیب چینی شیائومی منتشر گردیده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عرضه گوشی هوشمند از سوی این شرکت نیز با صفحه نمایش بدون حاشیه خواهیم بود.

is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-2

این تصاویر که به واسطه یک منبع چینی در شبکه Weibo منتشر گردیده، نشان می‌دهد میزو نیز قصد معرفی گوشی هوشمند بدون حاشیه کناری نمایشگر را دارد، به طوری که قاب جلویی آن تماماً توسط نمایشگر احاطه شده و حتی خبری از کلید ناوبری فیزیکی و یا اسپیکر در قاب جلویی نیست. صفحه نمایش این تلفن با فناوری IGZO ساخته شده است و ابعادی برابر 5.7 اینچ دارد. رزولوشن صفحه نمایش این تلفن فول اچ‌دی است و دارای تراکم پیکسلی 425ppi هست.

is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-1

منبع خبر همچنین معتقد است که این محصول که قرار است در اواخر سال جاری معرفی گردد تا در تعطیلات سال جدید میلادی قابل خرید باشد، همچنین به سنسور اثر انگشت جاسازی شده در زیر صفحه نمایشگر (احتمالاً مجهز به فناوری التراسونیک کوالکام) تجهیز گردد. ناگفته نماند که چندی پیش نیز گزارشی مبنی بر تعبیه قابلیتی مشابه در آیفون بعدی منتشر گردید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.