مشکلات رایج بازی Battlefield 1 و راهکارهای احتمالی

بازی بتلفیلد 1 چندی پیش منتشر شد و در این پست می‌خواهیم به رفع و حل چندی از مشکلات رایج آن بپردازیم. در صورتی که مشکلی با نصب و اجرای این بازی زیبا دارید در نظرات عنوان نمایید. در ادامه با فارنت همراه باشید.

119

پس از تجربه یک نسخه آزمایشی موفق، عنوان پرطرفدار Battlefield 1 یا همان میدان جنگ 1 سرانجام در تاریخ 30 مهر برای کنسول‌های اکس‌باکس 1 و پلی‌استیشن 4 و پلتفرم کامپیوتر (PC) عرضه شد. بازی بتلفیلد 1 یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2016 به حساب می‌آید و ویدیو پیش‌نمایش(Trailer) آن جایگاه محبوب‌ترین پیش‌نمایش در بین تمامی بازی‌های ویدیویی را به دست آورد. در حالی که پیش‌نمایش رقیب مستقیم این بازی یعنی Call of Duty: Infinite Warfare به عنوان منفورترین پیش‌نمایش در میان بازی‌های ویدیویی معرفی شد. در هنگام دیدن پیش‌نمایش بتلفیلد 1 به راستی محو زیبایی گرافیک و گیم‌پلی آن می‌شوید. در حال حاضر این بازی بازخوردهای بسیار مثبتی هم از منتقدان و هم از طرفداران دریافت کرده است و می‌توان به آن لقب یکی از برترین شوترهای تاریخ را داد اما تعدادی از مشکلات و ارورها به بازیکنان اجازه تجربه عنوان جذاب بتلفیلد 1 را نمی‌دهند.

حتی در بعضی از موارد کرش کردن‌هایی نیز در داخل بازی مشاهده شده است بنابراین در ادامه لیست این مشکلات را به همراه راه‌حل‌هایی برای آن‌ها آورده‌ایم که می‌توانید برای رفع مشکلات خود در بازی از آن‌ها استفاده نمایید.

battlefield-1-errors-fix-bugs-565454555

در ابتدا نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی بتلفیلد 1 می‌اندازیم تا مطمئن شویم که سیستم ما از عهده اجرا آن برمی‌آید:

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 1:

  • سیستم عامل: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5 6600K / AMD FX-6350
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Radeon™ HD 7850 2GB / nVidia GeForce® GTX 660 2GB
  • دایرکت‌اکس: ورژن 11.0
  • سرعت اینترنت مورد نیاز برای بخش آنلاین: 512 کیلوبایت یا بیشتر
  • حافظه ذخیره‌سازی مورد نیاز: 50 گیگابایت

سیستم پیشنهادیبازی Battlefield 1:

  • سیستم عامل: Windows 10 64 bit
  • پردازنده: Intel Core i7 4790 / AMD FX 8350 Wraith
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Radeon™ RX 480 4GB / nVidia GeForce® GTX 1060 3GB
  • دایرکت‌اکس: ورژن 11.1
  • سرعت اینترنت مورد نیاز برای بخش آنلاین: 512 کیلوبایت یا بیشتر
  • حافظه ذخیره‌سازی مورد نیاز: 50 گیگابایت

سیستم بالایی برای اجرای بازی حتی در سطح متوسط نیاز است و باید حساب بانکی خود را برای به دست آوردن چنین سیستمی حسابی خالی کنید. در ادامه به سراغ مشکلات رایج بازی بتلفیلد 1 می‌رویم:

کرش‌کردن بازی در زمان شروع/ ماندن بازی در صفحه بارگذاری(Loading) اولیه:

در اینکه بازی Battlefield 1 یکی از برترین شوترهای سال است، شکی نیست اما حتی این اعتبار هم باعث نمی‌شود که در بازی شاهد کرش‌کردن نباشیم. ابتدا مهم است بدانیم که دلیل کرش چه بوده است چون برخی اوقات کرش‌ها همراه با پیام و متن اروری هستند که در صورت توان می‌توانید در نظرات ما را از آن باخبر سازید و شما را در حل آن کمک کنیم. هر چند محتمل‌ترین حالت آن آپدیت نبودن درایور کارت گرافیک شماست. قبل از هر چیز به سراغ ورژن درایور کارت گرافیک خود بروید و در صورتی که آپدیت نبود، آن را ابتدا بروزرسانی کرده و دوباره بازی را اجرا نمایید.

battlefield-1-errors-fix-bugs-6765435774

مشکل صفحه سیاه Battlefield 1:

تعدادی از کاربران از مشکلی به نام صفحه سیاه شکایت دارند. در زمان اجرای بازی با یک صفحه سیاه مواجه شده و هرچقدر صبر می‌کنید، کنار نمی‌رود. برای رفع این مشکل دو پیشنهاد داریم:

  • درایور کارت گرافیک خود را به آخرین ورژن آپدیت نمایید.
  • بازی بتلفیلد 1 را به آنتی‌ویروس خود بشناسانید و آن را در لیست نرم‌افزارهای امن قرار دهید.

عدم اجرای بازی Battlefield 1:

قبل از هر چیز مطمئن شوید که بر روی یک سیستم 64 بیت بازی را اجرا می‌کنید. سپس اطمینان حاصل نمایید که دو نرم‌افزار Microsoft Visual C و DirectX بر روی سیستم شما نصب باشد. در صورتی که نصب نبود، آن‌ها را از سایت اصلی مایکروسافت دریافت نمایید.

پیام خطای DLL:

دلایل مختلفی برای نمایش این ارور وجود دارد. هر زمان که نرم‌افزاری را برروی PC خود نصب می‌کنید، تعدادی فایل با پسوند dll در نقاطی اضافه می‌کند تا ماموریت خود را به بهترین و ساده‌ترین شیوه به انجام برساند اما پس از حذف آن نرم‌افزار، این فایل‎ها نیز حذف می‌شوند و برای همین ممکن است با اروری در همین رابطه مواجه شوید. قبل از هر کار در نظرات ما را از متن ارور مرتبط با ارورهای dll مطلع کرده و در صورتی که به نتیجه‌ای نرسیدید، می‌توانید فایل dll مورد نظر خود را از این سایت دانلود نمایید.

وجود لگ و فریم‌ریت پایین در بازی Battlefield 1:

ابتدا مشخصات سیستم خود را با سیستم مورد نیاز بتلفیلد 1 مطابقت دهید و از کافی بودن آن اطمینان پیدا کنید. دو روش زیر را نیز امتحان نمایید:

  • در قسمت Task Manager ویندوز، اولویت را به بازی Battlefield 1 اختصاص دهید.
  • در کنترل پنل Nvidia، به بخش Manage 3d setting مراجعه کرده و سپس از میان لیست تنظیمات، Power Management Mode را یافته و آن را بر روی Prefer Maximum Performance قرار دهید.

battlefield-1-errors-fix-bugs-056565467

فریز شدن بازی:

اگر بازی شما به صورت ناگهانی ایست شد و تغییری پیدا نکرد، از آن خارج شوید، دوباره وارد شده و از بخش تنظیمات قسمت مربوط به گرافیک، گزینه SLI را غیرفعال نمایید. اگر این مورد کمکی نکرد از قسمت Task Manager اولویت ویندوز را به بازی Battlefield 1 اختصاص دهید.

قطعی صدا در بتلفیلد 1:

از آپدیت بودن کارت صدای سیستم خود مطمئن شوید.

کرش‌کردن ناشی از نرم‌افزار دایرکت‌اکس:

کرش‌کردن حاصل از DirectX این روزها بسیار متداول و عمدتا به خاطر فقدان یکی از فایل‌های DLL است. در سیستم مورد نیاز بازی نیز ذکر شده که برای اجرای بازی به ورژن 11.0 این نرم افزار نیاز دارید. پس هرچه زودتر به این ورژن بروزرسانی کنید یا کارت گرافیکی با قابلیت پشتیبانی از ورژن 11.0 تهیه نمایید.


امیدواریم در این پست توانسته باشیم کمکی به حل مشکلات شما کرده و مفید واقع شده باشیم. در صورتی که با ارور یا مشکلی به غیر از موارد بالا روبه‌رو شدید در نظرات ما را مطلع سازید تا شما را در حد توان راهنمایی کنیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

119 نظر برای این مطلب
  1. جوجیستو می‌گوید

    سلام در این بازی من مرحله اول رو تمام میکنم و دوباره روی نقشه میاد و مرحله دوم باز نشده
    به نظرتون مشکل از چیه؟!

  2. امیرحسین کارگر می‌گوید

    سلام . من قصد دارم بازی رو به بخرم و با توجه به قیمت بالاش سوالی که دارم اینه که برای بخش مولتی پلیر بازی بتلفیلد به صورت انلایین ایا نیاز به فیلتر شکن داره یا نه؟ ممنون

  3. saman می‌گوید

    وقتی وارد بازی میشم یه نوشته ای میآد و زیرش هم ok هست هر چی روش میزنم نمیاره
    لطفا راهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      چه نوشته ای؟

  4. ⓐⓕŞⓐⓡ می‌گوید

    سلام واس من ابتدای بازی رو میاره ولی ی چن دیقه بعد کرش میده.
    اینم متنش
    DirectX function“Del t Renderer:tryMap”failed with DXGI ERROR_pEVICE-REMOVED(“The video card has been physically removed from the system or a driver upgrade for the video card has occurred。”),GPU:“NVIDIA GeForce GT 730”,Driver:39135 This error is usually caused by the graphics dnver crashing:try instaling the latest drivers,Also,make sure you have a supported graphics card with at least 2GB

    1. علی ارغوان می‌گوید

      کارت گرافیک شما از حداقل مورد نیاز (GTX 660) ضعیف تره

  5. Ali می‌گوید

    لطفا اگه کسی میدونه جواب بده

  6. Ali می‌گوید

    سلام
    من بازیو نصب کردم ولی ارور آپدیت میده
    درایو کارت گرافیک رو آپدیت کردم ولی بازم ارور میده
    چکار کنم؟لطفا سریع جواب بدین

  7. amirhosein می‌گوید

    جناب یه راهنمایی به من بده لطفا من بازیو نصب کردم ولی این ارورو داد که باید درایورمو اپدیت کنم اپدیتشو دانلود کردم ولی هنگام نصب این ارورو داد this graphics driver could not find compatible graphics hardware لطفا بگین چیکار کنم درست شه من این بازیو خیلی دوست دارم من 4این بازیو دارم بدون مشکل اجرا شد ولی این نسخش ایراد پیدا کرد):

    1. محسن صحافی می‌گوید

      درایور مربوط به کارت گرافیک خودتون رو باید دانلود کنید. ارور میگه آپدیت درایور رو درست دانلود نکردید.

      1. amirhosein می‌گوید

        درایورم انویدیاس میشه دقیق بگی کدومشو دانلود کنم لطفا

        1. علی ارغوان می‌گوید

          مدل دقیق کارت گرافیک رو بگید

          1. amirhosein می‌گوید

            geforce gt 220 اینه مدلش

          2. علی ارغوان می‌گوید

            این کارت گرافیک برای اجرای بازی های روز مناسب نیست

  8. احسان 7 می‌گوید

    سلام به شما

    سیستم من ویندوز 10 64 بیتی اینترپرایز هست. رم 12 و گرافیک انویدیا جی تی 730 .هر بار بازی میکنم دوباره از ابتدا بازی میاد.سیو نمیشه . چیکار کنم؟

  9. Shahin می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    بازی رو نصب و اجرا میکنم اما بعد اون فیلم اولیه صفحه سیاه هست و اون چرخ دنده میچرخه و مینویسه لطفا صبر کنید.کارت گرافیکم آپدیته
    نظرات رو خوندم اما درست نشد
    میشه راهنمایی کنید ممنون.

    1. آراد می‌گوید

      سلام.بازیواجرامیکنم بعدازاولین فیلم یه لودینگ میادکه دیگه نمیره چیکارکنم؟لطفاراهنمایی کنید

    2. آراد می‌گوید

      مال منم همینجوریه😑

  10. hossein می‌گوید

    سلام منم این مشکل رو دارم http://s8.picofile.com/file/8300402384/Untitled.png و همه نرم افزار های مورد نظر رو نصب کردم ولی بازم اول بازی یه نوشته ای هست که اینجا فرستادم زیرش اوکی داره ولی اوکی کلیک نمیشه نمیدونم چرا لطفا مشکل رو بگید ممنون

  11. سیاوش می‌گوید

    با سلام . من نمیتونم با جواستیک بازی کنم . آیا تنظیم خاصی داره که من نتونستم پیداش کنم . چون تو ستینگ دکمه های جو استیک رو هم زده .

  12. مرتضی می‌گوید

    با سلام
    آقا من ویندوز رو عوض کردم بازی رو نصب کردم همه ی آپدیت ها رو هم پشت هم ریختم تو پوشه اصلی بازی ولی بازم آپدیت میخواد حدود 30 گیگ آپدیت چه کنم ؟

  13. امیرحسین می‌گوید

    سلام من بازی رو نصب کردم ولی وقتی وارد میشم این ارور رو میده
    please repair installstion and try again باید چکار کنم

  14. امیرحسین می‌گوید

    سلام من پارت هاشو دانلود کردمبعد اکسترکت کردم یدونه فایلisoگرفتم اونو مونت کردم پارت هاش اومد ولی وقتی میزنم رو ستاپ با اروره
    Dlc subfolder[E:/games:/battlefield1/originaliso/setup\__installer\DLC] does not exist
    مواجه میشم
    چیکار باید بکنم؟

    1. Erfan می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم لطفان کمک کنید

    2. Erfan می‌گوید

      دوست عزیز این مشکل حل شدنی به راحتی شما فقط کافیه محتویات پوشه استراکت شده بازی رو کپی کنید و یه پوشه جدید بسازید با هر نامه که میخواید بعد اون اطلاعات کپی شده رو اونجا pastکنید بعدش وقتی تموم شد میرید توی پوشه ای که اطلاعات رو انتقال دادی بعدش به پوشه ای که روش نوشته setupمیرید بعد یه پوشه دیگه هست به نام Installer_ و وقتی داخل همین پوشه اخری که گفتم رفتی یه پوشه جدید بساز بنامDLCبعد تایید کن کار تمام است حالا بازیو نصب کن و لذت ببر😆😆😆😆

  15. Erfan می‌گوید

    سلام من وقتی فیلم بازی رو میبینم و وقتی باید شروع بشه روی لودینگ گیر میکنه چیکار باید انجام بدم

  16. علی می‌گوید

    زبان اصلیه جطوری انگلیسی کنم {چینی}
    بعد تمام صفحه اجرا نمیشه بازی

  17. Amiralisaemi می‌گوید

    سلام خدمت تمام دوستان گل
    تمام دوستانی ک به هر دلیلی با خطای directx مواجه شدن یه راه حل خیلی خیلی ساده وجود داره
    تو کامپیوتر به این آدرس برید
    …/documents/battlefield 1/setting
    اونجا یه فایل به این اسم زیر وجود داره
    PROFSAVE_profile
    کلیک راست کرده و با notepad باز کنید
    بعد یک سری کد میبینید
    Ctrl+f بزنید و کلمه Fullscreen رو جستجو کنید
    وقتی این قسمت پایین رو پیدا کردید
    Fullscreenenabeld 1

    اون رو به

    Fullscreenenabeld 0
    تغییر بدید و ذخیره کنید و بازی رو اجرا کنید
    اول برید وارد مرحله یا راند بازی بشید و بعد از تنظیمات بازی و تمام صفحه کنید
    یا حق

    1. علی می‌گوید

      مال من خودش 0 هست ولی تمام صفحه نیست

  18. مجتبی می‌گوید

    با سلام
    من بازی رو چند نصب کردم و تمام کرک هایی رو که می شد گرفت رو براش گرفتم و هر بار با این خطا مواجه می شم “detect NVIDIA Gforece driver version 354.7 the required version is 375.63 or later plz update your driver ‘ این سیستم رو که سیستم گیمینگ تازه خریدم و بازی های مثل call of infite warfare راحت روش نصب شد و درایور گرافیک اخرین اپدیت رو داره

    1. علی می‌گوید

      برو تو گوگل سرچ کن ورزن جدید درایو انویدیا بعد تو سایتا که باز میشن برو زده درایو اینویدیا ورزن های جدید ویندوز 7.8.10 مال خودت هرکدومش بود بزن دانلود کن بعدشم که اپدیت کردی برو بازی کن

  19. مجید می‌گوید

    سلام
    من بازی رو 5 بار از اول شروع کردم . سیو نمیشه . اول که یه نفر باید از خواب بپره و بعد بره میدون جنگ چند بار بمیره
    من 5 بار از اول بازی کردم . رفتم قسمت هواپیما رو بازی کردم اودم بیرون دوباره از اول . تانک رو بازی کردم بازم از اول انگار سیو نداره . چه کنم ؟ چاره چیه ؟

  20. Mohammad می‌گوید

    سلام کامپیوتر من این error میده مشکلش چیه؟
    Battlefield 1 has stopped working

    1. علی ارغوان می‌گوید

      با این ارور چیزی مشخص نمیشه. احتمالا با سیستمتون سازگار نیست

  21. امیر می‌گوید

    سلام برای من میگه فایل msvcr120.dll پاک شده

  22. AliReza می‌گوید

    باسلام
    وقتی م بازیو استارت میزنم صفحه ای ک در زیر اپلو کرده ام میاید با اینکه موس حرکت میکند اما گزینه اوکی کار نمیکند
    http://s8.picofile.com/file/8300402384/Untitled.png
    لطفا کمک راهنمایی کنید

    1. Ariakiller می‌گوید

      منم مشکل شما رو دارم

    2. hossein می‌گوید

      کسی نیست جواب بده؟؟؟؟؟؟؟؟

    3. Sadeghiu می‌گوید

      منم همین مشکلو دارم کسی راه حل پیدا نکرده//

  23. ali066 می‌گوید

    سلام ممنون از سایتتون
    من بازی رو تموم کردم و مراحله کمی هم داشت حالا تو قسمت soldierو multiplayer که میخوام برم بعد از حل و ریختن dll های مورد نیاز این ارور رو میده
    …………( the application was . unable to start correctly (0xc000007b

  24. پیام می‌گوید

    من با سیستم زیر نسبش کردم:
    Ram8ddr3
    Core i3 4160
    GeForce 730 4gdr3
    بعد بهم ارور داد که کارت گرافیک آپدیت نیست بعد از نسب آپدیت هم بازی رو با فریم ریت 60 و کیفیت 1370 *768 اجرا کرد عالی بود

  25. علی می‌گوید

    به من ارور آپدیت نبودن کارت گرافیک داده ولی کارت گرافیکم آخرین نسخست

  26. محمد کریمی می‌گوید

    سلام
    برای فول صفحه کردن بازی باید چه کار کرد؟

  27. امين می‌گوید

    سلام اقا من بازیو نصب کردم بالا هم اومده فقط full screen نیست

  28. علی می‌گوید

    سلام من یه مشکلی در بتلفیلد ۱ در ps4 دارم اونم اینه که نمی‌تونم ناحیه صفحه رو تنظیم کنم . همونی که اول بازی تنظیمش می‌کنی . من اونو در تنظیمات پیدا نکردم . الان نوشته های داخل بازی خیلی کوچیکن

  29. امید می‌گوید

    من گرافیک مو اپدیت کردم ولی باز ارور کارت گرافیک میده

  30. محسن می‌گوید

    سلام من تمام مراحل رو باری کردم مشکلی نداشت تا اینکه رسیدم به مرحله هواپیما قسمت سوم اولش ازم یه کاری میخواد انجام بدم اما کیبرد کار نمیکنه برا ادامه اونا هم هرچی تیر میکنن من نمیمیرم مشکل از کجاست؟؟

  31. saeed می‌گوید

    الکی جو ندید بابا….من با رم 12 و گرافیک gtx 960M چهار گیگ بازی رو روی اولترا اونم با رزولویشن 4k بازی میکنم!!!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالاْ با نرخ فریم 10fps :)
      تنها کارت گرافیکی که میتونه بازی رو با وضوح 4K Ultra با نرخ فریم 60fps اجرا کنه GTX 1080 Ti یا Titan X Pascal هست!

  32. Mohammad می‌گوید

    سلام
    برای من بتلفیلد بعد از رد کردن یکی دوتا مرحله تو هرکدوم از جنگ ها تو لودینگ گیر میکنه کارت گرافیکم آپدیت هست دایرکت اکس هم ۱۱ هست. ولی بازی رو لودینگ گیر میکنه چیکار کنم؟ ممنون

  33. امین می‌گوید

    سلام من نسخه core pack رو دانلود کردم ولی موقع اکسترکت کردن دوتا ارور داد بعد پوشه اکسترکت شدرو که باز کردم اصلا هیچ گزینه ای برا نصب نبود یعنی فایل ای اس او ابنم اون دوتا ارور
    ‎ F:\‎بتلفیلد‎\Battlefield.1-CorePack.V0 (www.Downloadha.com).part07.rar: Packed data checksum error ‎in Battlefield.1-CorePack.V0\CPV0-BF1.iso. The volume is corrupt
    ‎ F:\‎بتلفیلد‎\Battlefield.1-CorePack.V0 (www.Downloadha.com).part10.rar: Checksum error in ‎Battlefield.1-CorePack.V0\CPV0-BF1.iso. The file is corrupt

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      فایل‌هایی که دانلود کردید ناقص دانلود شده.. همین دو تا فایل که اشاره کرده..
      معمولا سایت‌های دانلود راه حلی به حز دانلود دوباره در این خصوص دارند

  34. سهیل می‌گوید

    سلام من بازی رو نضب کردم اجرا هم میشه ولی وقتی میرم داخل میزنم ک بازی شروع بشه تو لود میمونه و نمیره که بازی رو شروع کنم مشکل از چیه ؟؟؟

  35. رسول می‌گوید

    سلام خسته نباشی این بازی چرا ارور آپدیت میده من آپدیت جدید دانلود کردم

  36. shayan می‌گوید

    سلام بعد نصب بازی و زمانی کدخواستم اجرا کنم
    پیغام میده ک please update your NVIDIA get foce driver
    مشکل چیه؟

    1. محمد می‌گوید

      سلام
      درایور کارت گرافیکتون باید اپدیت شه

  37. یزدان می‌گوید

    سلام من سیستمم اینه
    gtx 960 2 gb
    cpu :intel core i 5 4460
    ram : 10 gb
    windows : 7
    میخواستم ببینم این بازی رو این سیستم رو چه تنظیماتی اجرا میشه ؟ ممنون میشم جواب بدید .

    1. علی ارغوان می‌گوید

      با گرافیک 1080p High میشه بازی کرد.
      البته اگر منظورتون دسکتاپ و نه لپتاپ باشه با GTX 960M لپتاپ حداکثر medium

      1. محمد می‌گوید

        من رو لپ تاب گیمینگ با 970 3گیگ بازی میکنم رو high فقط رزولوشن رو 900*1980 گزاشتم اولش روی 1080*1980 بود fps 51 ولی الان بعد یک روز بازی بازی رو کع اجرا میکنم رو لودینگ اولش گیر میکنه Alt+tab میکنم بر میگردم بازی اونجاش رد میشه یجا دیگه اصلا نمیتونم کاری کنم یعنی یک ثانیه ول نمیکنه نمیدونم از چه میشه کمک کنید سیستم :
        ram 16
        CPU :Core i7 6700hq
        VGA :nvidia gtx 970m 3G
        لپ تابم هست (برا یادآوری گفتم)

        1. علی ارغوان می‌گوید

          متاسفانه اطلاعی در مورد این مشکل ندارم

          1. محمد می‌گوید

            راه حل رو پیدا کردم کارت گرافیکم اپدیت داد دانلود کردم حجم ناچیززی داشت الان بازی درست شده

  38. مجید می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشین من بازی باتلفیلد 1 رو با نسخه CorePack V0 Repack Release دانلود کردم ولی وقتی با نرم افزار isoاستخراجش میکنم ستاپشو میزنم فق یه عکس از بازی میاره هیچ چیزی نیست که بتونم نصبش کنم توروخدا راهنمایی کنین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      جایی که دانلود کردین مطرح کنین. اینجا برای راهنمایی نصب بازی های کرک شده نیست

  39. امیرحسین می‌گوید

    سلام
    من بازی رو خریدم(کرک شده)و حالا میخساتم انلاین بازی کنم
    میخاستم ببینم برای انلاین بازی کردن به غیر از خرید سی دی کی چکار باید بکنم؟

    1. عارف می‌گوید

      احتمالا بازی کرک شده ای که شما خریدید فاقد بخش مولتی پلیر به خاطر اینکه حجم بازی کم بشه.شما بگو بازیی که خریدی چند دی وی دی بوده تا بگم حذف شده یانه.اگر ۵ دی وی دی هست قطعا بدون که بخش مولتی پلیر حذف شده

  40. ali khosravi می‌گوید

    khaste nabashid midonid in error chie ?

    Problem Event Name: APPCRASH
    Application Name: bf1.exe
    Application Version: 1.0.47.30570
    Application Timestamp: 5842f1e9
    Fault Module Name: JavaScriptCore64.dll
    Fault Module Version: 0.0.0.0
    Fault Module Timestamp: 57e1929d
    Exception Code: c000001d
    Exception Offset: 0000000000197e30
    OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
    Locale ID: 1033
    Additional Information 1: 7881
    Additional Information 2: 7881c5e11c0e60792cb1a0952bd13e1f
    Additional Information 3: 59cb
    Additional Information 4: 59cb0282497e0ab5843d2c55e81d373a

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اطلاعی ندارم. این ارور ها برای بازی های کرک شده پیش میاد

  41. ali می‌گوید

    salam
    agha man ro msi gl62 6qf nasb kardam ama to loading mimone
    chikar konam ?

    1. محمد می‌گوید

      منم با همین سیستم همین مشکلو دارم البته اولاش اجرا میشد خیلی از بازی رو هم رفتم ولی فرداش اینجوری شد

      1. محمد می‌گوید

        کارت گرافیکتو اپدیت کن درست میشه

  42. مرتضی می‌گوید

    سلام من این نسخه رو دانلود کردم Battlefield.1.Ultimate.Edition.3DM از اکسترک خارج میکنم می خوام نصب کنم کلا نه ارور میده نه حرکت دیگه ای میکنه کلا انگار چیزی رو نزدی

    1. عارف می‌گوید

      اون نسخه ی کرک نشده هست که 3dmاز بتلفیلد وان گذاشته.شما اول ببینید اورجین رو باجدید ترین آپدیت دارید وبعد اگه نسخه قانون بازی رو دارید که وارد اکانت تون بشین واگه ندارید که کرک cpyرو که حجم ۹۰مگ دانلود کنید.
      توجه کنید که حداقل بازی رو تاآپدیت شماره ی ۳آپدیت کنید.

  43. reza می‌گوید

    سلام من دانلود کردم بازی رو اکسترت بدون مشکل میشه میخوام setup کنم این ارور میده
    http://uupload.ir/files/vmcj_11.jpg
    27 پارت 2 گیگ دان کردم نسخهCPY

  44. عارف می‌گوید

    سلام من نسخه قانون بازی رو دارم ولی حتی وقتی که با فیلترشکن وارد اورجین میشم باز هم مشکل لود شدن صفحه نرم افزار رو میزنه چکار کنم

  45. saeed می‌گوید

    سلام من نسخه ی بک اپ رو کرک کردم بعدش برای من تعدا تیر و مپ رو نشون نمیده چکار کنم

  46. hamidreza می‌گوید

    slam man nmitunam bazi battlfield ro online bazi konam lotfan kumamk kunid

    man pc bazi mukunam

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بتلفیلد کرک شده رو نمیتونین آنلاین بازی کنین. مگه اینکه نسخه قانونی اریجینال رو خریداری کنید

  47. حسین می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید
    من وقتی رو بازی کلیک می کنم، این اروره میاد، Extension.twinkle_win64_retail.dll
    دایرکت 11 رو هم نصب کردم ولی بازم درست نشد
    لطفا راهنمایی کنید

  48. rahman می‌گوید

    سلام سپاس بابت مطلب
    من یه مشکلی دارم اینه که نو سینگل پلیر هیچجور لگ و افت فریم ندارم ولی وقتی وارد بخش مولتی پلیر میشم فریم به شدت پایین میاد بازی تیک تیکی میشه ….
    مشکل از سیستمم هست یا قابل درمانه ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      گرافیک رو پایین تر بیارید اگر مشکل حل شد به خاطر سنگین تر بودن و وسیع تر بودن فضای مالتی پلیر هست

  49. sobhan می‌گوید

    salam
    dostan man harkari mikonam battle field 1 be online vasl nemishe age momkene ye rahnamaie konid
    v…p…n estefade kardam bazam nemishe

    1. sobhan می‌گوید

      ba internete asiatech va irancell ham emtehan kardam natije ie nadidam

  50. mahdi238 می‌گوید

    سلام خسته نباشید من هنگام آنلاین بازی کردن پینگم از 160 مپره روی 890 اگه میشه کمک کنید سرعت اینترنتم هم خوبه 512 هست.ممنون یشم کمک کنید با تشکر

    1. علی ارغوان می‌گوید

      پینگ ارتباطی به سرعت اینترنت نداره و ممکنه بسته به محل سرور بازی پینگتون بالا یا پایین باشه. یا باید سرویس دهنده اینترنتتون رو عوض کنید یا از سرویس های کاهش پینگ استفاده کنید که با یک جستجوی ساده پیدا میشه

      1. mahdi238 می‌گوید

        از سرویس کاهش پینگم هم استفاده می کنم بارم هم مشلک داره. من بازی های زیادی مثل Battlefield4 یا Overwatch یا Satwras battlefront یاRainbow six seige بازی می کنم هیچ مشکلی ندارم فقط این بازی این این جوری

        1. علی ارغوان می‌گوید

          پس به خاطر سرور این بازیه کاری از دستتون برنمیاد جز تغییر سرویس دهنده اینترنت

          1. mahdi238 می‌گوید

            ممنون بابت کمک