درز مشخصات Moto M موتورولا از باتری غول‌آسای 5100 میلی‌آمپر ساعتی خبر دارد

یکی از معضلات گوشی هوشمند امروزی به دلیل آنکه از نمایشگرهایی با وضوح تصویر بالا بهره می‌برند و در سوی دیگر انرژی بسیاری نیز برای پردازش اطلاعات و انتقال دیتا مصرف می‌کنند، پایین بودن عمر شارژ باتری آن‌ها است.

1

هرچند در این بین فناوری شارژ سریع به کمک گوشی‌های هوشمند شتافته تا باتری این محصولات را هرچه سریع‌تر شارژ کند، با این حال کماکان پایین بودن عمر شارژ باتری مشکلی است که تقریباً تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند با آن مواجه هستند.

در همین حال روز گذشته منابع نزدیک به شرکت موتورولا اطلاعاتی در رابطه به میان رده بعدی این شرکت که با نام Moto M شناخته می‌شود را منتشر کردند که بر اساس آن‌ها، خریداران این محصول به مراتب نگرانی کمتری در رابطه شارژ باتری گوشی همراه خود متحمل خواهد شد، زیرا شرکت سازنده Moto M را به باتری غول‌آسای 5100 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز کرده است.

ازجمله مشخصات گوشی Moto M موتورولا می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 625 با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و قدرت گرفتن از اندروید 6 مارشملو اشاره کرد.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، گوشی هوشمند Moto M موتورولا از سخت‌افزار ویژه و منحصر به فردی برخوردار نیست، از این رو برآورد می‌شود که باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی قادر است انرژی دستگاه را در صورت بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری به مدت 78.69 ساعت در حالت کار مداوم و 768.61 ساعت در حالت آماده به کار تأمین نماید. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نشده است، با این حال اگر شایعات فوق صحت داشته باشند، بدون شک در آینده نزدیک شاهد انتشار جزئیات بیشتری از قابلیت‌های گوشی Moto M خواهیم بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سارال می‌گوید

    یا ابرفض باطریش معلوم نیست کی تموم میشه