اپل به فروش نسخه 11 اینچی مک‌بوک ایر پایان داد

در حالی که طی چند سال اخیر علاقه‌مندان به محصولات اپل به شدت از سری لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر استقبال کرده‌اند، با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا برای مجاب کردن این افراد به خرید مک‌بوک پرو که از نوار لمسی بر روی کیبورد بهره می‌برد، تولید نسخه ۱۱ اینچی مک‌بوک ایر را متوقف کند.

0

همان‌طور که در جریان هستید، سری مک‌بوک ایر به نسبت از قیمت ارزان‌تری نسبت به مک‌بوک پروهای اپل برخوردار هستند و شرکت سازنده نیز تقریباً همه ساله سعی می‌کند مدل جدیدی را تحت این سری با تجهیز به تراشه قدرتمندتر و حافظه رم بیشتر به بازار عرضه کند.

در هر حال اگر اکنون به صفحه آنلاین فروش محصولات اپل در وب‌سایت این شرکت سری بزنید، دیگری گزینه‌ای برای خرید مک‌بوک ایر ۱۱ اینچی نخواهید یافت، زیرا شرکت سازنده معتقد است که محبوبیت لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگری به این ابعاد به شدت کاهش یافته است.

البته تا پیش از این نیز در اوایل تابستان شایعاتی مبنی بر توقف تولید مک‌بوک ایر ۱۱ اینچی از سوی Ming-Chi Kuo منتشر گردیده بود و اکنون شاهد آن هستیم که مک‌بوک ۱۲ اینچی سرانجام جایگزین این محصول شده است و در سوی دیگر نیز انتظار می‌رود نسخه جدید از مک‌بوک ایر با همان ابعاد و قابلیت‌های مک‌بوک پرو، با این حال بدون بهره‌مندی از نوار لمسی کیبورد اوایل سال آینده معرفی شود.

لازم به ذکر است که هرچند فروش مدل مذکور از سری مک‌بوک ایر در وب‌سایت اپل متوقف شده، با این حال علاقه‌مندان به آن کماکان قادر خواهند بود از طریق برخی خرده‌فروشی‌های آنلاین همچون آمازون آن را سفارش دهند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.