مایکروسافت موس و کیبورد بی‌سیم سرفیس را معرفی کرد

مایکروسافت در عرصه تولید سخت‌افزار مدتی است خوب عمل می‌کند و محصولات برند سرفیس این مایکروسافت به خوبی در بازار می‌درخشد، در این بین شاهد رونمایی موس و کیبورد بی‌سیم برای سرفیس‌های دوست داشتنی از جانب مایکروسافت هستیم.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، حتما به خبر معرفی Surface Studio برخورد کرده‌اید این کامپیوتر یکپارچه یا All in One در نگاه اول هوش از سر هر کاربر حرفه‌ای میبرد، با این حساب جای خالی موس و کبیوردی که برازنده سرفیس‌های مایکروسافت باشد کاملا محسوس بود تا اینکه پس از رونمایی Surface Studio، مایکروسافت موس و کیبورد بی‌سیم سرفیس را هم معرفی کرد تا خانواده سرفیس چیزی کم نداشته باشد.

surface-keyboard

موس بی‌سیم سرفیس تازه معرفی شده در نگاه اول شبیه به موس طراحی بلوتوث مایکروسافت است که به جای مشکی آنرا در رنگ خاکستری شاهد هستیم، البته در این موس بی‌سیم سرفیس جدید شاهد ارتقا پهنای باند دریافت سیگنال وایرلس تا میزان ۱۵ متر هستیم، مایکروسافت مدعی است عمر باتری این موس جدید هم تا یک سال افزایش داشته است. در کنار این تغییرات، به لحاظ ظاهری نیز از قرار معلوم این موس جدید نسبت به موس طراحی مایکروسافت حالتی اروگونومیک دارد تا تعامل با آن باعث خستگی مچ دست در دراز مدت نشود.

surface-ergonomic-keyboard

در کنار این موس جدید، شاهد معرفی صفحه‌کلید جدید سرفیس نیز هستیم، این صفحه‌کلید هم در نگاه اول شباهت‌هایی با صفحه‌کلید بلوتوث مدل طراحی مایکروسافت دارد، اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان متوجه شد که چیدمان کلید‌ها در صفحه‌کلید جدید فرق کرده است، پهنای باند وایرلس این صفحه‌کلید نیز بیشتر شده است.

surface-ergonomic-keyboard-01

مایکروسافت‌ صفحه‌کلید اروگونومیک سرفیس را هم معرفی کرد، طراحی این صفحه‌کلید سرفیس، شباهت‌های زیادی به طراحی صفحه‌کلید Sculpt Ergonomic این شرکت دارد، با این تفاوت که صفحه‌کلید اروگونومیک سرفیس شاهد حضور دکمه‌‌های ماشین حساب نیز به صورت یکپارچه است. فاصله میان کلید‌ها در قسمت‌ بالای دکمه اسپِیس هم بیشتر شده است. در کیبورد جدید اروگونومیک سرفیس شاهد حضور دکمه ویندوز (پنجره) و دکمه Fn در قسمت چپ صفحه‌کلید هستیم. به غیر از این موارد، صفحه‌کلید اروگونومیک سرفیس به لحاظ ارتباطی نیز از بلوتوث نسخه ۴.۰ استفاده می‌کند.

موس تازه معرفی شده سرفیس با قیمت برابر با  ۴۹.۹۹ دلار در بازار به فروش خواهد رسید در حالی که صفحه‌کلید معرفی شده ۱۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد و جالب اینجاست که صفحه‌کلید اروگونومیک جدید سرفیس هم با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در بازار فروخته خواهد شد.

مایکروسافت وعده داده تا این محصولات جدید در تاریخ ۲۰ آبان به خانواده سرفیس ملحق شوند، اما کاربران علاقه‌مند به تجهیزات جانبی سرفیس از هم اکنون قادر به پیش خرید این محصولات هستند.

neowin.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.