به‌روزرسانی Creators Update ویندوز 10 بهار آینده عرضه خواهد شد

مایکروسافت در مراسمی که هم‌اکنون در نیویورک برپا کرده، به طور رسمی اعلام کرد که آپدیت بعدی رداستون ویندوز 10 سرانجام بهار سال آینده با نام Creators Update منتشر خواهد شد.

0

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت تمام توان خود را برای توسعه همه جانبه ویندوز 10 که از آن به عنوان آخرین سیستم عامل ردموندی‌ها یاد می‌شود، به طوری که انتظار می‌رود سرانجام به یک سرویس تحت کلود تبدیل شود، به کار گرفته است.

در همین راستا ردموندی‌ها دقایقی پیش در کنفرانس شهر نیویورک خود به طور رسمی اعلام کردند که آپدیت بزرگ بعدی این سیستم عامل با نام Creators Update، بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

این شرکت همچنین تصریح کرده است که به‌روزرسانی مذکور در دسترس تمامی استفاده کنندگان و تمامی گروه‌های اینسایدر قرار خواهد گرفت، از این رو توفیقی نمی‌کند که از نسخه HOME استفاده می‌کند و یا ورژن Pro، زیرا این شرکت Creators Update را به طور کامل برای همه منتشر خواهد کرد.

این شرکت همچنین تائید کرده است که آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 که قابلیت‌های جدید همچون نسخه باز طراحی شده اپلیکیشن Paint در به همراه دارد، برای پی سی، تبلت و حتی هدست هولولنز عرضه خواهد شد، با این حال تا به این لحظه اطلاعاتی در رابطه با عرضه آن برای گوشی‌های ویندوزی و کنسول ایکس باکس وان منتشر نشده است.

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی Creators Update ویندوز 10 می‌توان به پشتیبانی از قلم در پلتفرم یونیورسال که موجب لذت‌بخش‌تر شدن استفاده از قلم بر روی تبلت‌های ویندوزی خواهد شد و پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه‌های مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی همچون هولولنز برای اجرای اپلیکیشن‌های سه‌بعدی اشاره کرد.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.