رونمایی بلک‌بری از گوشی DTEK60 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و اسنپ‌دراگون 820

شرکت کانادایی بلک‌بری ساعاتی پیش گوشی اندرویدی جدید خود DTEK60 را معرفی کرد. طراحی و ساخت این گوشی را شرکت آلکاتل (TCL) انجام داده اما نرم‌افزارهای اختصاصی بلک‌بری در آن حضور دارند.

2

همان‌طور که پیش از این نوشته بودیم بلک‌بری دیگر به طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند نمی‌پردازد و این وظیفه را به شرکایی مثل آلکاتل سپرده است. به همین دلیل اگر خبرها را دنبال کرده باشید می‌دانید گوشی DTEK60 این شرکت شبیه همان Idol 4S آلکاتل است که سال گذشته معرفی شده بود و حالا بلک‌بری کمی مشخصات آن را بهبود داده است.

blackberry-dtek-60

گوشی DTEK60 دارای یک قاب فلزی به همراه دو پنل شیشه‌ای در جلو و عقب است که حالا زیباتر از DTEK50 طراحی شده است. صفحه‌نمایش این گوشی 5.5 اینچی با وضوح QHD بوده و بلک‌بری از چیپست اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن استفاده کرده است. از نظر دوربین با دو سنسور 21 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلو مواجهیم و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت از سایر مشخصات آن هستند.

البته همان‌طور که گفتیم بخش اصلی مربوط به توسعه نرم‌افزار این گوشی است. بلک‌بری امکانات امنیتی ویژه خود را به اندروید 6.0 مارشملو این گوشی اضافه کرده و قول داده آن را به اندروید 7 نیز ارتقا دهد. علاوه بر این اپلیکیشن‌های Blackberry Hub و تقویم این شرکت نیز حضور دارند.

dtek60-sides

گوشی DTE60 به صورت آنلاک شده و با قیمت 499 دلار برای کاربران تجاری عرضه شده است. همان‌طور که گفتیم طراحی و ساخت گوشی توسط شرکت TCL صورت می‌گیرد و بلک‌بری تنها بر روی توسعه آن نظارت دارد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدحسین می‌گوید

    چرا گوشی های بلک بری اینق زشتن؟

    1. علی می‌گوید

      گوشی های بلک بری اتفاقن خیلی شکیل و زیبا و خاص هستند.
      البته این حرف من بیشتر مربوط میشه به گوشی های گذشته بلک بری …
      از اونموقع که این جناب چن رئیس هیت مدیره جدید بلک بری شدند سقوط آزاد این کمپانی شروع شد مخصوصا اینکه سیستم عامل پر قدرت 10 رو گذاشت کنار و رفت روی اندروید .