شیائومی سرانجام گوشی Mi Note 2 را با صفحه‌نمایش خمیده و 6 گیگابایت رم معرفی کرد

شیائومی سرانجام فبلت پرچم‌دار خود می نوت 2 را معرفی کرد. این‌بار این گوشی به صفحه‌نمایش خمیده مجهز شده و از بهترین سخت‌افزار موجود دنیای اندروید بهره می‌برد.

1

پس از معرفی Mi 5s و Mi 5s Plus این شرکت حالا پرچم‌دار بزرگ‌تر خود Mi Note 2 را معرفی کرده است. می نوت 2 دارای بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز است که شیائومی آن را شیشه سه‌بعدی می‌نامد. دکمه فیزیکی هوم و حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی قرار داشته و برخلاف مدل Mi 5s Plus خبری از دوربین دوگانه نیز در پشت آن نیست.

این گوشی که البته نباید آن را با مدل ارزان‌قیمت ردمی نوت 2 اشتباه بگیرید با صفحه‌نمایشی خمیده شبیه به گلکسی نوت 7 سامسونگ عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی این گوشی از نوع AMOLED و با وضوح QHD 1440p بوده و شیائومی قصد دارد آن را در دو نسخه با 4 و 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند. تراشه جدید اسنپ‌دراگون 821 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 530 در قلب این گوشی جای گرفته‌اند و به این ترتیب از نظر کارایی نیز با بهترین‌ها مواجهیم.

mi-note-2-silver

شیائومی برای دوربین از سنسور 22.5 مگاپیکسلی سونی IMX318 در پشت و دوربینی 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده و یک باتری غول‌آسای 4070 میلی‌آمپرساعتی را نیز استادانه در بدنه این گوشی قرار داده است. این باتری به فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام نیز مجهز بوده و احتمالاً دوام شارژی عالی نیز خواهد داشت. ردمی نوت 2 از پخش صدای Hi-Fi 24bit بهره برده و از 37 باند 4G LTE جهانی پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این گوشی اندروید 6.0.1 مارشملو با رابط کاربری MIUI 8 است که البته در آینده به اندروید 7 نیز ارتقا خواهد یافت.

mi-note-2

این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و مشکی براق عرضه خواهد شد. قیمت نسخه 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی 413 دلار و نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز 487 دلار اعلام شده است. البته گفته می‌شود نسخه جهانی که از نوع 128 گیگابایتی است با قیمت حدودی 516 دلار عرضه خواهد شد.

androidheadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nazir می‌گوید

    این که خوده نوت ۷ خخخخ