سامسونگ گوشی Galaxy J2 Prime خود را معرفی کرد

سامسونگ ساعاتی پیش گوشی Galaxy J2 Prime خود را که در برخی بازارها با نام +Galaxy Grand Prime عرضه خواهد شد معرفی کرد. این گوشی نسخه ارزان‌تر Galaxy J2 2016 و Galaxy J2 Pro است که تابستان معرفی شده بودند.

0

این گوشی با شماره مدل SM-G532 عرضه شده و البته شباهت زیادی هم به گلکسی گرند پرایم سامسونگ از سال 2014 دارد. گلکسی J2 Prime از صفحه‌نمایشی 5 اینچی IPS با وضوح 960 در 540 پیکسل بهره برده و در دل آن یک تراشه مدیاتک MT6737T قرار دارد. این تراشه دارای 4 هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 است. دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی به همراه فلش LED نیز بخش تصویربرداری این گوشی را تشکیل داده و سامسونگ قصد دارد آن را ا 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کند. هرچند که ممکن است بعدها نسخه 16 و 32 گیگابایتی آن نیز با 2 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

samsung-galaxy-grand-prime-plus

گلکسی گرند پرایم پلاس یا همان گلکسی جی 2 پرایم از اندروید 6.0.1 مارشملو بهره برده و قیمت آن نیز در روسیه حدود 120 دلار اعلام شده است. البته از آن‌جا که قیمت گوشی‌ها در روسیه کمی بالاتر از قیمت جهانیست می‌توان انتظار عرضه آن با قیمت مناسب‌تر را نیز داشت. این گوشی از همین حالا در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی عرضه شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.